جاباما
۱۲۴۲۱۲۵
۳۲۸
۳۲۸
پ

درخشان: نمی‌دانم به چه دلیل کی‌روش را آورده‌اند!

حمید درخشان می‌گوید با حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران، انتظاری جز صعود به دور دوم جام جهانی وجود ندارد.

خبرورزشی: حمید درخشان پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی و حضور کارلوس کی‌روش گفت: «ما کار خوبی انجام ندادیم؛ اگر قصد برکناری آقای اسکوچیچ را داشتیم می‌توانستیم به شکل بهتری این کار را بکنیم و با یک قدرشناسی با او قطع همکاری می‌کردیم تا به این صورت از ما جدا نشود. در هر صورت امیدوارم آقای کی‌روش بتواند تاثیرات خوبی روی تیم ملی در جام جهانی داشته باشد و ما را به دور دوم ببرد.»

درخشان که در مصاحبه‌های پیشین خود اعلام کرده بود مخالف حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی است در این باره گفت: «در حال حاضر مخالف کردن کمکی به فوتبال ما نمی‌کند و چیزی را هم تغییر نمی‌دهد. ما می‌گفتیم اگر قرار است مربی تغییر کند، شخص دیگری را بیاورند اما این تصمیم گرفته شد و مخالفت من هم چیزی را تغییر نمی‌دهد و فقط امیدوارم ایشان تیم ما را به دور دوم ببرد.»

او ادامه داد: «اگر قرار بود ما در مرحله گروهی جام جهانی حذف بشویم، خود آقای اسکوچیچ بود که با شایستگی بیشتری نسبت به کی‌روش هم تیم را به جام جهانی برده بود اما با حضور کی‌روش ما انتظاری جز صعود به دور دوم نداریم. اگر قرار است این اتفاق رخ ندهد چرا سرمربی عوض کردیم؟»

درخشان در واکنش به اینکه با زمان کمی که برای آماده‌سازی وجود دارد، به نظر می‌رسد کی‌روش نمی‌تواند از نظر فنی تاثیر زیادی روی تیم ملی داشته باشد گفت: «پس به چه دلیلی او را آورده‌اند؟ حتما می‌توانسته تغییری ایجاد کند که این کار را کرده‌اند. یعنی مسئولان فدراسیون نمی‌دانستند در دو ماه نمی‌توان کاری کرد؟ اگر نمی‌شد کاری کرد چرا آوردند؟»

درخشان: نمی‌دانم به چه دلیل کی‌روش را آورده‌اند!

او در پاسخ به اینکه شاید دلیل انتخاب کی‌روش برگرداندن اتحاد به تیم ملی و پایان چنددستگی بین بازیکنان بوده گفت: «همین؟ یعنی در فدراسیون کسی این قدرت را نداشت که به بازیکنان بگوید شما سرباز تیم ملی هستید و باید به عنوان یک سرباز انجام وظیفه کنید؟ تا این حد نمی‌توانستیم تیم ملی را کنترل کنیم که یک آدمی را آوردیم که به ما بگوید منضبط باشید؟ اینهمه پول دادیم که یک معلم بیاوریم تا بگوید منضبط باشید؟ این استدلال خوبی نیست؛ ما این سرمربی را آوردیم که در جام جهانی از نظر فنی به ما کمک کند تا به دور دوم برویم. این مسئله بسیار مهم است وگرنه مگر تیم ملی ما تا الان انضباط نداشت؟ چطور در مقدماتی انضباط داشته و توانسته خوب عمل کند؟ حاشیه هایی که در مقطع کوتاهی به وجود آمد هم به خاطر فدراسیون قبلی بود؛ اگر فدراسیون پیشین با اقتدار پشت مربی می‌ایستاد بازیکن به خودش اجازه صحبت و انتقاد و توییت زدن نمی‌داد. این مسائل اشتباه فدراسیون قبلی بود.»

درخشان در مورد احتمال حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم ملی بیان کرد: «تصمیم‌گیری در این باره به عهده خود آقای نکونام است اما اگر خاطرتان باشد در دوره‌های قبل، آقای کی‌روش به هیچ عنوان دستیار ایرانی نمی‌پذیرفت و همه دستیارها را کنار گذاشتند؛ اگر آقای نکونام بیاید همه ما از حضور ایشان خوشحال می‌شویم. در هر صورت هر کدام از عزیزان ما در تیم ملی کنار کی‌روش باشد باعث افتخار است.»

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نگرانی‌های هواداران این تیم درباره حضور کی‌روش در ایران گفت: «کی‌روش با شخص برانکو مشکل داشت نه پرسپولیس؛ در آن دوره صحبتی مطرح شد که آقای برانکو هم می‌تواند در تیم ملی باشد و به همین دلیل حساسیت‌هایی ایجاد شد. بعید می‌دانم کی‌روش با پرسپولیس مشکلی داشته باشد؛ البته در ابتدا باید ببینیم چند بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت می‌شوند و پس از آن قضاوت کنیم. بعد از دعوت از بازیکنان مشخص می‌شود ایشان نسبت به پرسپولیس موضعی دارند یا خیر.»

درخشان در پایان گفت: «امیدوارم که با آمدن کی‌روش موفقیت‌های خوبی در جام جهانی کسب کنیم؛ مردم از این سرمربی انتظار دارند و با حضور ایشان حتما باید به دور دوم صعود کنیم و اعتبار خوبی در جام جهانی به دست بیاوریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج