اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۴۲۵۸۹
۳۰۳
۳۰۳
پ

حسرت لوکادیا از پاس گل صادقی برای هت‌تریک

هافبک بازیساز پرسپولیس می‌توانست با یک پاس مهاجم هلندی تیمش را در آستانه هت تریک در جدال با نفت مسجدسلیمان قرار دهد که این اتفاق را در نهایت رقم نزد.

ورزش سه: هافبک بازیساز پرسپولیس می‌توانست با یک پاس مهاجم هلندی تیمش را در آستانه هت تریک در جدال با نفت مسجدسلیمان قرار دهد که این اتفاق را در نهایت رقم نزد.

 سعید صادقی که طی دیدارهای اخیر توانسته به خودباوری لازم برای حضوری موثر در ترکیب پرسپولیس دست یابد، با یک خودخواهی بزرگ مهاجم هلندی تیمش را در باز کردن دروازه حریف در جدال با نفت مسجدسلیمان ناکام گذاشت.

صادقی که بعد از دبل گلزنی در دیدار مقابل هوادار تهران، امیدوار بود این اتفاق را در جدال با نفت مسجدسلیمان نیز تکرار کند، در صحنه‌ای که لوکادیا در آستانه دروازه خالی قرار داشت، با دروازه بان نفت مسجدسلیمان تک به تک شد و در شرایطی که یک پاس کوتاه، یورگن لوکادیا را به گل دیگری در این بازی می‌رساند، ترجیح داد تلاش خود را برای عبور از گلر نفتی‌ها دنبال کند و شانس گلزنی خود را افزایش دهد که در این مسیر ناکام ماند.

حسرت لوکادیا از پاس گل صادقی برای هت‌تریک

صادقی که در فصل گذشته به عنوان برترین گلساز لیگ معرفی شده و به واسطه آن به جمع پرسپولیس اضافه شد، شاید در این صحنه وظیفه اصلی خود را برای ایجاد موقعیت برای هم‌تیمی‌اش فراموش کرد. با این حال با دعوت صادقی به اردوی تیم ملی و با روحیه‌ای که از این جهت خواهد گرفت باید منتظر عملکرد بهتر او در ترکیب سرخپوشان در ادامه نیز ماند تا شانس حضورش در جام جهانی را نیز افزایش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج