۱۲۴۲۷۱۴
۴۷۵
۴۷۵
پ

سرمربی سابق آبی‌ها بالاخره سکوت خود را شکست

توماس توخل بالاخره بعد از اخراج از چلسی سکوت خود را شکست و به این ماجرا واکنش نشان داد.

خبرورزشی: چهارشنبه گذشته بود که توماس توخل اخراج شد. وقتی آبی‌های لندن در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان مقابل دینامو زاگرب شکست خوردند مدیران چلسی در اقدامی غیرمنتظره سرمربی آلمانی‌شان را اخراج و به فاصله کوتاهی گراهام پاتر را به عنوان سرمربی جدید تیم منصوب کردند.

توخل  ظاهراً از تاد بولی مالک چلسی در یک مکالمه کوتاه ۱۰ دقیقه ای درخواست کرده بود که به او زمان بیشتری بدهد اما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی سابق بروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن، چلسی را در شش ماه اول حضورش به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند، قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها کرد و رسیدن این تیم به دو فینال حذفی و اتحادیه در دوران هدایت او رقم خورد.

توماس توخل از لحظه‌ای که خبر اخراجش روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت سکوت کرده بود و واکنشی نشان نداده بود. او اما بامداد دوشنبه به وقت ایران بالاخره سکوتش را شکست و در این باره بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. توخل می‌گوید بابت ترک چلسی کاملا به هم ریخته و بسیار ناراحت است ولی این باشگاه همچنان در قلبش جایگاهی ویژه خواهد داشت.

مربی ۴۹ ساله در این بیانیه نوشت: «این یکی از سخت‌ترین بیانیه‌هایی است که تا کنون نوشته‌ام. بیانیه‌ای که امیدوار بودم تا چندین سال بعد مجبور به نوشتنش نشوم. از اینکه دوران حضورم در چلسی به پایان رسید بی‌نهایت ناراحت و به هم ریخته ام. چلسی باشگاهی است که در آن احساس می‌کردم در خانه خودم هستم. چه از لحاظ حرفه‌ای و چه از نظر شخصی. از همه کادر فنی، بازیکنان و هواداران متشکرم که از لحظه اول ورود به باشگاه کاری کردند که احساس کنم به خانه‌ام وارد می‌شوم. غرور و شادی که از کمک به تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام باشگاه های جهان احساس کردم برای همیشه با من خواهد ماند.  افتخار می کنم که بخشی از تاریخ این باشگاه بودم و خاطرات نوزده ماه گذشته همیشه در قلبم جایگاهی ویژه خواهد داشت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج