۱۲۴۲۹۷۲
۴۲۹۲
۴۲۹۲
پ

شروط عجیب همسر ستاره فوتبال برای تُرک‌ها

واندا نارا همسر مائورو ایکاردی برای پیوستن شوهرش به تیم گالاتاسرای ترکیه ۶ درخواست را به باشگاه ترکیه‌ای ارائه کرده.

خبرورزشی: مائورو ایکاردی بازیکن پاری سن ژرمن که قرار است به صورت قرضی برای گالاتاسرای در استانبول توپ بزند، در اوایل این هفته مورد استقبال جمعیت زیادی از طرفداران این تیم ترکیه ای قرار گرفت. واندا نارا همسر مائورو، که به عنوان نماینده او نیز عمل می کند، فهرستی از خواسته هایش را برای پیوستن مائورو ایکاردی به باشگاه گالاتاسرای تهیه کرده است.

شروط عجیب همسر ستاره فوتبال برای تُرک‌ها

مائورو ایکاردی آرژانتینی، فوتبال را از بازی در تیم های جوانان وسینداریو آغاز کرد و از لاماسیا، باشگاه جوانان بارسلونا در لالیگا سردرآورد. او، در سال ۲۰۱۲ به باشگاه سامپدوریا ایتالیا رفت و پس از یک فصل درخشش، به اینترمیلان پیوست. در جولای ۲۰۱۳، او به یکی از پر افتخارترین مهاجمان اروپا تبدیل شد. مائورو در سال ۲۰۱۵ در سن ۲۲ سالگی به عنوان کاپیتان اینتر انتخاب شد. در سال ۲۰۱۹، ایکاردی با یک قرارداد قرضی یک ساله به پاری سن ژرمن رفت و پس از آن با قراردادی ۵۰ میلیون یورویی به عنوان بازیکن ثابت به این باشگاه پیوست.

شروط عجیب همسر ستاره فوتبال برای تُرک‌ها

واندا نارا که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ با ماکسی لوپز فوتبالیت آرژانتینی ازدواج کرده بود، پس از جدایی در سال ۲۰۱۴ با مائورو ایکاردی ازدواج کرد. گفته می شود که این بازیگر و مدل آرژانتینی در سال ۲۰۲۰، نقش مهمی در قرارداد ایکاردی با پاری سن ژرمن داشته است. حالا او دوباره درگیر مذاکرات برای انتقال مائورو ایکاردی شده است و ۶ شرط عجیب به قرارداد او اضافه کرده است.

شروط عجیب همسر ستاره فوتبال برای تُرک‌ها

در اختیار داشتن یک راننده ۲۴ ساعته مختص ایکاردی ۲۹ ساله تا او را در شهر بچرخاند، در صدر این لیست قرار دارد. طبق گزارش ها، یک آشپز شخصی نیز به عنوان شرط معامله درخواست شده است. نارا همچنین گفته است که باید یک خانه امن برای خانواده آنها در نظر گرفته شود که به طور کامل امنیت آنها را تامین کند. علاوه بر این، او یک هتل برای اقامت خودشان تا دسامبر و مدرسه ای برای فرزندانش خواسته است.

شروط عجیب همسر ستاره فوتبال برای تُرک‌ها

ایکاردی تنها ستاره ای نبود که این آخر هفته به ترکیه رفت. خوان ماتا، هافبک سابق منچستریونایتد نیز در گالاتاسرای در کنار او خواهد بود. میلوت راشیکا بازیکن نوریچ سیتی نیز به صورت قرضی راهی استانبول شده است. این انتقال به این معنی است که لیگ ترکیه اکنون مملو از ستارگانی از جمله مسعود اوزیل، بازیکن سابق آرسنال و دله الی بازیکن سابق تاتنهام است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج