۱۲۴۳۰۶۲
۱۶۳
۱۶۳
پ

حاج‌محمد: چشمی در دفاع کند است

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت برای اینکه عملکرد بهتری از خودشان نشان دهند،‌ نیاز به زمان دارند.

ایسنا: مهدی حاج‌محمد، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد آبی‌پوشان پایتخت در شش بازی ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر گفت: وقتی بازی تمام می‌شود و تیم به پیروزی می‌رسد، کسی به این توجه نمی‌کند که کیفیت بازی‌ها به چه شکل بوده است. به نظر من استقلال عملکرد بدی نداشت. هنوز نمی‌توان درباره ساپینتو قضاوت کاملی داشت چون با شش هفته نمی‌توان یک مربی را محک زد و نقاط ضعف و قوت آن را مشخص کرد. به نظر من باید تا نیم فصل دوم صبر کرد و عملکرد استقلال و ساپینتو را مورد بررسی قرار داد. به طورکلی استقلال در این شش بازی عملکرد ایده‌آل نداشته است.

او درباره کیفیت فنی استقلال و عملکرد مهاجمان این تیم گفت: مهاجم‌های استقلال قابل قبول کار نکردند و کارهای تاکتیکی ایده‌آل از خود ارائه ندادند. وقتی یک تیم گل می‌زند،‌ قطعا کار گروهی‌اش بیشتر به چشم می‌آید و من کار گروهی قشنگی از استقلال تا اینجای کار ندیدم. به نظر من روزبه چشمی نباید در خط دفاع حضور داشته باشد. چشمی مقداری کند است و اگر مهاجم، تیز باشد عقب می‌افتد و مجبور است خطا کند. چشمی وقتی به پست هافبک دفاعی آمد، عملکرد بهتری داشت.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تمجید از عملکرد دفاعی آبی‌های پایتخت گفت: استقلال عملکرد دفاعی نسبتا خوبی دارد و مهاجمان هم باید کیفیت خودشان را بیشتر کنند چون بالاخره دفاع هم ممکن است اشتباه کند. به طور مثال مهدی قایدی بازیکنی است که در حمله می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد اما در کارهای دفاعی هم باید سهیم باشد و در نیمه زمین حریف تاثیر خود را بگذارد. امیدوارم در بازی‌های بعدی شاهد عملکرد بهتری از استقلال باشیم.

حاج‌محمد در پاسخ به این سوال که استقلال می‌تواند مدعی عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باشد؟ گفت: مربیانی که به استقلال می‌آیند، کیفیت خوبی دارند اما نیاز به زمان دارند تا کیفیت خودشان را نشان دهند. یک مربی باید زمان قابل توجهی داشته باشد و جوانب امر را در نظر بگیرد تا تیم را آماده کند. به نظر من استقلال در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر عملکرد بهتری از خودش نشان خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج