۱۲۴۳۴۷۲
۱۱۰
۱۱۰
پ

آلگری: من مشکل یوونتوس نیستم!

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، اعتراف کرد تیمش نمایش خوبی برابر بنفیکا ارائه نداده است.

ورزش سه: مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، اعتراف کرد تیمش نمایش خوبی برابر بنفیکا ارائه نداده است.

یوونتوس در تورین بازی برده برابر بنفیکا را با ارائه نمایشی ضعیف در نیمه دوم با نتیجه ۱-۲ واگذار کرد تا برای اولین بار در تاریخ در دو بازی اولش در لیگ قهرمانان اروپا شکست بخورد. مکس آلگری، سرمربی باتجربه یوونتوس، مدعی شد باید راه حل برای رهایی از این شرایط پیدا کند و فعلا تمرکز این تیم روی بازی بعدی لیگ ایتالیا برابر مونزا خواهد بود.

مکس آلگری گفت: "صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان از اینجا به یعد برای ما دشوار خواهد بود. توضیح اتفاقات جریان فوتبال سخت است، تنها چیزی که می توانیم بگوییم این است که دریافت گل دوم، ما ریسک پذیرفتن گل های بعدی را نیز حس کردیم. در اواخر فرصت هایی برای گلزنی وجود داشت، اما عملکرد تیم مناسب نبود. در حال حاضر توضیح دادن و صحبت کردن فایده ای ندارد، ما فقط باید سخت تلاش کنیم.

در ادامه ما یک بازی مهم در سری آ مقابل مونزا داریم و بعد از آن می توانیم به اروپا فکر کنیم. مطمئنا شرایط پیچیده خواهد بود، اما همه چیز از دست نرفته است. من به بازیکنان یوونتوس گفتم که این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد، ما باید به عنوان یک تیم از این شرایط خارج شویم و مسئولیت عملکرد خود را بپذیریم.

من مجبور نیستم به خاطر چیزی از تیم انتقاد کنم و وضعیت روانی تیم را درک می کنم. ما لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم و واکنش نشان دادیم، اما دریافت گل از روی پنالتی در اواخر نیمه اول، ضربه ای واقعی به روحیه تیم بود. پیش از این هرگز دو بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را نباخته بودم، اما برای هر چیزی اولین بار نیز وجود دارد. جای نگرانی نیست، ما فقط باید تمرکز کرده و بیشتر تلاش کنیم. من بخشی از مشکل تیم نیستم، بلکه بخشی از راه حل هستم و من آن شخصی خواهم بود که باید راه حل را پیدا کند."

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج