۱۲۴۴۰۷۸
۲۳۸
۲۳۸
پ

با لوکادیا پرسپولیس دوباره زلزله شد

سرمربی و کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت : پرسپولیس با یارگیری که در این فصل کرده یک تیم کامل و آماده ای است که بعید می دانم تیمی در حد سرخپوشان باشد.

خبرورزشی: سرمربی و کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت : پرسپولیس با یارگیری که در این فصل کرده یک تیم کامل و آماده ای است که بعید می دانم تیمی در حد سرخپوشان باشد.

حمید درخشان در خصوص شرایط تیم پرسپولیس پس از گذشت شش هفته از رقابتهای لیگ برتر اظهار داشت: سرخپوشان در این فصل شرایط بسیار خوبی دارند و با یارگیری که کردند و بخصوص جذب لوکادیا، یک تیم کامل و بی نظیر شده است. فکر می‌کنم هواداران پرسپولیس و خود بازیکنان دیگر دغدغه ای جز قهرمانی ندارند.

وی افزود : با آمدن بازیکنانی مثل بیرانوند، پور علی گنجی، لوکادیا و صادقی به پرسپولیس تیم گل محمدی در خط دفاع و حمله بسیار قدرتمند نشان داد و فکر می‌کنم با آمادگی دیاباته، سرخپوشان همان تیم پرسپولیس زلزله خواهند شد که هواداران انتظار دارند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که از نظر شما و با گذشت شش هفته از لیگ چه تیم‌هایی را می‌توان مدعی قهرمانی دانست، گفت: هنوز زود است که در مورد مدعیان حرف زد و باید از هفته نهم تیم‌های مدعی را آنالیز کرد. گرچه تیم‌هایی مثل استقلال و سپاهان به همراه پرسپولیس جزو مدعیان قهرمانی هستند ولی سپاهان و استقلال هنوز هماهنگ نیستند و بر خلاف پرسپولیس فوتبال زیبایی را ارائه نمی‌دهند. به جز پرسپولیس هنوز تیم‌های دیگر در قواره مدعی ظاهر نشدند.

درخشان در ادامه به عملکرد لوکادیا اشاره کرد و گفت: این مهاجم هلندی یک مهاجم شش دانگ و گلزن نشان داده است، کسی که در ۳ بازی ۴ گل می‌زند، نشان از شم گلزنی او دارد. لوکادیا مشکل پرسپولیس در چند فصل گذشته را در خط حمله را حل و با اضافه شدن دیاباته این خط حمله مرگبار خواهد شد و خدا به داد همه تیم‌ها برسد که توانایی مقاومت برابر پرسپولیس را ندارند.

درخشان در پایان در خصوص داوری‌های لیگ که تا اینجا حاشیه‌ساز هم شده، تصریح کرد: اشتباهات داوری تا اینجا تأثیرگذار بوده و به نظر من به اندازه‌ای که فوتبال ما رشد کرده و حرفه‌ای شده، داوران رشد نکرده‌اند. این مسئله به نظر من ایده‌آل نیست و اگر با همین فرمان جلو برویم کار سخت می‌شود. فوتبال ما آرام آرام در حال پیشرفت است، اما داوران از همین سرعت کم هم عقب‌تر هستند و این اصلا خوب نیست. داوران باید خود را به روز کنند تا از فوتبال عقب نمانند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج