۱۲۴۴۴۱۹
۶۶
۶۶
پ

پیش‌بینی قهرمان سری آ با جدال میلان–ناپولی

الساندرو کاستاکورتا، ستاره سابق میلان، می‌گوید دیدار امشب مقابل ناپولی برای روسونری اهمیت زیادی دارد و نشان می‌دهد که آیا میلان امسال هم فاتح اسکودتو خواهد شد یا نه.

ورزش سه: الساندرو کاستاکورتا، ستاره سابق میلان، می‌گوید دیدار امشب مقابل ناپولی برای روسونری اهمیت زیادی دارد و نشان می‌دهد که آیا میلان امسال هم فاتح اسکودتو خواهد شد یا نه.

 میلان، مدافع عنوان قهرمانی سری آ، امشب در هفته هفتم فصل جدید این لیگ در خانه خود به مصاف ناپولی می‌رود. این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد چرا که ناپولی در حال حاضر با 14 امتیاز در رتبه دوم جدول ایستاده و میلان با امتیاز برابر و به لطف تفاضل گل کمتر در رتبه چهارم قرار دارد.

 پیش‌بینی قهرمان سری آ با جدال میلان–ناپولی

الساندرو کاستاکورتا، ستاره سابق میلان، در آستانه این دیدار حساس می‌گوید دیدار با ناپولی یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل است و مشخص می‌کند که آیا روسونری می‌تواند امسال هم قهرمان سری آ بشود یا نه.

کاستاکورتا در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" این همان بازی‌ای است که همه دل‌مان می‌خواهد ببینیم. دیدار بهترین تیم‌های سری آ. ناپولی قشنگ بازی می‌کند و قدرتمند است و تا اینجا بازی‌هایشان واقعا لذت‌بخش بوده. به نظرم ناپولی و سیتی تا اینجا در لیگ قهرمانان بهترین تیمها بوده‌اند.

 

ولی در مورد میلان باید بگویم که اگر لیائو را فاکتور بگیریم ما دیگر این تیم را نمی‌شناسیم. برایم جالب است که ببینم پیولی برای حل مشکلات تیمش چه کار کرده و دکتلر در فاز حمله چه می‌تواند بکند. بعد از بازی امشب می‌توانیم به این سوال جواب بدهیم که آیا میلان می‌تواند دوباره فاتح اسکودتو بشود یا نه".

 پیش‌بینی قهرمان سری آ با جدال میلان–ناپولی
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج