۱۲۴۵۰۶۴
۳۹۸
۳۹۸
پ

اعتراض به «بند ترس» در قرارداد‌های بارسلونا

مارکا در گزارشی می‌گوید با اینکه به نظر می‌رسید استفاده از «بند ترس» در قراردادها منسوخ شده است اما بارسلونا امسال تابستان بار دیگر از این بند در قرارداد بازیکنان قرضی‌اش استفاده کرد.

ورزش سه: مارکا در گزارشی می‌گوید با اینکه به نظر می‌رسید استفاده از «بند ترس» در قراردادها منسوخ شده است اما بارسلونا امسال تابستان بار دیگر از این بند در قرارداد بازیکنان قرضی‌اش استفاده کرد.

روزنامه مارکا امروز در گزارشی مدعی شد بارسلونا امسال تابستان زمانی که چند بازیکن خود را به صورت قرضی به باشگاه‌های دیگر واگذار کرد در قرارداد آنها از بندی استفاده کرد که به «بند ترس» معروف است. این روزنامه می‌گوید اقدام بارسا در حالی صورت گرفته که گفته می‌شد این تاکتیک در نقل و انتقالات فوتبال دیگر منسوخ شده است.

اما بند ترس چیست و چه باشگاه‌هایی همچنان از آن استفاده می‌کنند؟ این بند در قرارداد قرضی گنجانده می‌شود و به موجب آن بازیکن قرضی نمی‌تواند در دیدار رو در رو مقابل تیم اصلی‌اش با پیراهن تیمی که او را قرض گرفته به میدان برود.

مارکا می‌گوید از سال ۲۰۱۹ تا امسال تابستان هیچ باشگاه اسپانیایی از این بند استفاده نکرده بود. اما بارسلونا با هدایت خوان لاپورتا امسال تابستان بار دیگر به استفاده از این تاکتیک قدیمی رو آورد. بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی، بارسلونا در قرارداد واگذاری از عبده به اوساسونا و نیکو گونزالس به والنسیا از بند ترس استفاده کرده است.

 
اعتراض به «بند ترس» در قرارداد‌های بارسلونا

پیش از این آخرین باری که باشگاه‌های اسپانیایی از این ترفند استفاده کرده بودند به فصل 19-2018 برمی‌گشت. برای مثال در آن فصل تئو هرناندز که از رئال مادرید به صورت قرضی به سوسیداد پیوسته بود به خاطر بند ترس نتوانست مقابل رئال به میدان برود. اما سال بعد سوسیداد با مارتین اودگارد به مصاف رئال رفت چون در قرارداد او خبری از این بند نبود.

اعتراض به «بند ترس» در قرارداد‌های بارسلونا

امسال تابستان بارسلونا تنها باشگاه اسپانیایی بود که از این بند در قراردادهای قرضی خود استفاده کرد. جالب اینجا است که بر اساس قراردادهایی که با بند ترس امضا شده‌اند باشگاه‌ها می‌توانند با پرداخت مبلغی به باشگاه مبدا آن را دور بزنند. یعنی اوساسونا و والنسیا اگر مبلغی به بارسلونا بپردازند امسال می‌توانند عبده و گونزالس را در بازی با بارسا هم روانه میدان کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج