۱۲۴۵۰۸۶
۶۸۶
۶۸۶
پ

شیخ حالاحالاها نیست؛ عیسی به پرشورها «نه» گفت

این روزها رقابت‌های لیگ برتر تعطیل‌شده تا تیم ملی بعد از بازگشت کارلوس کی‌روش در راه آماده‌سازی برای حضور در جام‌جهانی راهی اردوی اتریش شود و با اروگوئه و سنگال بازی دوستانه برگزار کند.

فرهیختگان: این روزها رقابت‌های لیگ برتر تعطیل‌شده تا تیم ملی بعد از بازگشت کارلوس کی‌روش در راه آماده‌سازی برای حضور در جام‌جهانی راهی اردوی اتریش شود و با اروگوئه و سنگال بازی دوستانه برگزار کند. در این میان پرسپولیس با داشتن ۵ نماینده در تیم ملی صاحب بیشترین نفرات در تیم کی‌روش است و فعلا بدون حضور آنها تمرین می‌کند تا بتواند صدرنشینی‌اش را در لیگ برتر این فصل حفظ کند. در این میان خبر مصدومیت شیخ دیاباته پیش از انجام اولین بازی‌اش در ترکیب پرسپولیس موجی از نگرانی را در میان هواداران این تیم به‌وجود آورد. «فرهیختگان» نگاهی تازه انداخته به اخبار مربوط به این مصدومیت و برخی از اتفاقات صدرنشین لیگ که در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

 دوری شیخ بیشتر از سه‌هفته است

پاره شدن عضله چهار سر ران شیخ دیاباته خبر بدی برای سرخ‌های پایتخت بود. مهاجم جدید سرخ‌ها بعد از درخشش لوکادیا می‌توانست قدرت تهاجمی و خط حمله پرسپولیس را بیشتر کند اما حالا این بازیکن باید برای ترمیم این مصدومیت مدتی را دور از میدان باشد. گفته می‌شد حداقل 6 هفته‌این بازیکن دور از تمرینات اصلی خواهد بود و باید زیرنظر کادر پزشکی به فیزیوتراپی بپردازد. اما دیروز در خبری عنوان شد این مصدومیت 3 هفته‌ای بهبود پیدا خواهد کرد. وقتی موضوع را از طرف باشگاه پرسپولیس پیگیری کردیم عنوان شد که زمان دقیق این بهبودی مشخص نیست. این بازیکن بلافاصله زیرنظر کادر پزشکی تیم قرار گرفته است. گفته می‌شود بین 6 تا 8 هفته زمان می‌برد تا در حالت عادی این بازیکن آماده حضور در میدان شود. هرچند همه‌چیز به شرایط بدنی بازیکن و تلاش کادر فنی هم بستگی دارد اما فعلا موضوع بازگشت 3 هفته‌ای مورد تایید باشگاه پرسپولیس نیست.

گفتنی است این بازیکن که سابقه مصدومیت در کارنامه‌اش زیاد دیده می‌شود، با پرسپولیس قراردادی 350 هزار دلاری به امضا رسانده که در صورت بازی کردن و گلزنی و... این رقم به 400 هزار دلار خواهد رسید.

 خوشحالی سرخ‌ها از تعطیلی لیگ

هرچند خبر مصدومیت ناگهانی شیخ دیاباته هواداران پرسپولیس را شوکه کرد اما ظاهرا مسئولان باشگاه خیلی از این اتفاق ناراحت نیستند. دلیل ناراحت نبودن آنها این است که این اتفاق در تعطیلات لیگ رخ داده و پرسپولیس در تعداد بازی کمتری شیخ دیاباته را در اختیار ندارد. به‌نظر می‌رسد از این بابت به‌نفع سرخ‌های پایتخت و خود شیخ شده و تعطیلات به کمک آنها آمده است. هرچند پیش از این عنوان شده بود که قرمزها از تعطیلات استفاده می‌کنند تا شیخ کاملا به مرز آمادگی برسد و در شروع لیگ بتواند تیم یحیی را در مسابقات همراهی کند اما حالا ممکن است این مهاجم باتجربه تا قبل از شروع جام‌جهانی نتواند بازی در پرسپولیس را تجربه کند.

 همان شد که یحیی فکر می‌کرد

پیش از اینکه باشگاه پرسپولیس موفق به جذب یورگن لوکادیا شود اخبار زیادی در مورد مذاکره سرخ‌ها با دیاباته منتشر می‌شد اما از طرف یحیی هم این خبر به گوش می‌رسید که به‌علت دوندگی کم و مصدومیت زیاد این بازیکن تمایلی به حضور شیخ در تیمش ندارد. یحیی درنهایت رضایت داد که باشگاه با این مهاجم مالیایی وارد مذاکره شده و جذبش کند؛ چراکه می‌دانست جذب تنها یک مهاجم کافی نیست. حالا او باید بین 6 تا 8 هفته صبر کند تا مهاجم بلندقامت تیمش آماده حضور در ترکیب پرسپولیس شود.

 یک ورزشگاه جدید برای تمرین پرسپولیس

مشکلاتی که زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی داشت، باعث شد کادر فنی پرسپولیس نسبت به این شرایط معترض شوند. حال شنیدیم باشگاه پرسپولیس درحال مذاکره با مسئولان ورزشگاه نفت تهرانسرند تا این ورزشگاه را در اختیار بگیرند و تمرینات سرخ‌ها فقط در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال نشود و چمن این ورزشگاه هم فرصتی برای تنفس و رسیدگی داشته باشند. باشگاه پرسپولیس می‌گوید به‌زودی این ورزشگاه در اختیار تیم قرار خواهد گرفت. قرمزها البته مذاکراتی با مدیران ورزشگاه دستگری هم داشتند اما رقم درخواستی آنها به‌قدری بالا بود که قید تمرین در این ورزشگاه را زدند. گفتنی است ورزشگاه درفشی‌فر که متعلق به باشگاه پرسپولیس است با زمین چمن مصنوعی در اختیار تیم‌های پایه سرخ‌ها قرار دارد و به کار تیم بزرگسال نمی‌آید.

 نه CAS  تخفیف می‌دهد نه رادوشویچ!

پرونده شکایت بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان سابق پرسپولیس از این باشگاه به CAS رفته و هنوز این مرجع حقوقی پاسخی به اعتراض پرسپولیسی‌ها به رای فیفا نداده است. اما خبر می‌رسد که در این مرجع هم اتفاقی رخ نخواهد داد و پرسپولیس باید مبلغی در حدود یک‌میلیون دلار به این بازیکن بپردازد! به‌نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس با بردن این پرونده به CAS بیشتر می‌خواست برای خود وقت بخرد تا فرصت تامین مبلغ 30 میلیارد تومان را برای پرداخت به این بازیکن داشته باشد. این بازیکن هم رسما اعلام کرد که هیچ تخفیفی به پرسپولیس نمی‌دهد و حق خانواده‌اش را کامل می‌خواهد تا به این شکل امیدی هم به مذاکره پرسپولیس با خود این بازیکن نباشد.

 چک انصاری به‌زودی پاس می‌شود

در خبرها آمده بود یکی از چک‌هایی که باشگاه پرسپولیس بابت طلب محمد انصاری، مدافع سابق خود به یک خیریه ارائه کرده بود، پاس نشده است. موضوع را از طریق باشگاه سرخ پایتخت پیگیری کردیم که اعلام کردند چک ارائه‌شده توسط خیریه برگشت زده نشده و باشگاه فرصتی گرفته تا حساب خود را پر کند. باشگاه می‌گوید این چک به‌زودی پاس خواهد شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد. انصاری مبلغی در حدود سه‌میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس طلب داشت که در اقدامی قابل‌تقدیر اعلام کرد این پول را به خیریه می‌بخشد.

یک تکذیب دیگر از پرسپولیس

با اینکه اکثر رسانه‌ها از مذاکره چند بازیکن قدیمی ازجمله امید عالیشاه با باشگاه پرسپولیس برای افزایش رقم قرارداد نوشتند و گفتند که باشگاه پرسپولیس با درخواست آنها جهت صدور قرارداد مکمل مخالفت کرده اما باشگاه کلا این موضوع را رد می‌کند. باشگاه می‌گوید هیچ جلسه‌ای میان بازیکنان و درویش صورت نگرفته و درخواستی هم برای افزایش رقم قرارداد نبوده است. حال باید دید این تکذیب درست است یا خبر اولیه. خبری هم درباره موافقت با افزایش قرارداد عبدی منتشر شد که ظاهرا خبر جدیدی نبوده و مربوط به گذشته است.

 جواب رد مهاجم پرسپولیس به تراکتور

ظاهرا موضوع پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی به عیسی آل‌کثیر مهاجم مصدوم پرسپولیس درست بوده و این بازیکن که هم‌اکنون قراردادی هم با پرسپولیس ندارد و بازیکن آزاد است با چنین پیشنهادی روبه‌رو شده است. شنیدیم این بازیکن درتلاش است در نیم‌فصل نامش را وارد لیست نفرات پرسپولیس کند و قصد دارد قراردادش را با این تیم تمدید کند. گفته می‌شود به همین دلیل آل‌کثیر به این پیشنهاد جواب رد داده است. یحیی به این بازیکن اعلام کرده در نیم‌فصل به وجودش در تیم نیاز دارد و نزدیک به نیم‌فصل از باشگاه می‌خواهد تا قرارداد این بازیکن را تمدید کند. با توجه به مصدومیت‌های دیاباته و نارضایتی یحیی از عملکرد مهدی عبدی و حامد پاکدل، آل‌کثیر می‌تواند امیدوار باشد که نیم‌فصل دوم بتواند دوباره در لیست پرسپولیس قرار بگیرد.

 آشتی گل‌محمدی با عضو هیات‌مدیره

حضور حسین خبیری در هیات‌مدیره پرسپولیس این شائبه را به‌وجود آورد که اختلافات یحیی گل‌محمدی و این عضو هیات‌مدیره در این دوره هم ادامه پیدا خواهد کرد. ماجرا از آنجا شروع شد که گل‌محمدی دو فصل قبل و زمان مدیریت مهدی رسول‌پناه خواستار به تعویق افتادن بازی دربی پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان بود. اما خبیری که آن زمان مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در فضای مجازی خواستار برگزاری بازی دربی شد و اعلام کرد که حریف به‌خاطر داشتن مصدوم نمی‌خواهد تن به انجام این بازی بدهد. همین موضوع باعث شد اختلافاتی میان یحیی و خبیری به‌وجود بیاید و حتی برخی علت جدایی خبیری از پرسپولیس را همین موضوع معرفی کردند.

البته شنیدیم اختلاف این دونفر برطرف شده و چندی قبل با پادرمیانی برخی سوءتفاهم‌ها میان دوطرف برطرف شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج