۱۲۴۵۷۱۵
۱ نظر
۱۶۵۱
۱ نظر
۱۶۵۱
پ

مدافعان اروگوئه داخل مثلث برمودا

تک گل تیم ملی مقابل اروگوئه با چند ضرب ساده و روی هماهنگی تحسین برانگیز سه بازیکن به ثمر رسید.

ورزش سه: تیم ملی فوتبال ایران در شروع دوباره با کارلوس کی روش موفق شد تیم ملی اروگوئه را شکست دهد. این دیدار دوستانه با تک گل مهدی طارمی به نفع ایران به پایان رسید.

در شبی که همه نگاه‌ها به ستارگان تیم ملی اروگوئه، به ویژه لوئیس سوارز در خط حمله بود، این مهدی طارمی بود که روی پاس زیبای کریم انصاری فرد، در نقش گلزن و ستاره بازی ظاهر شد. البته کار تیمی منجر به گل ملی پوشان به قدری زیبا بود که نباید از نقش کریم انصاری فرد و سامان قدوس هم چشم پوشی کنیم.

طارمی در میانه های میدان توپ را از بازیکن حریف ربود و بلافاصله با کریم انصاری فرد یک و دو کرد. کریم بعد از بازگرداندن توپ به طارمی، به سمت چپ زمین حرکت کرد، جایی که جهت پاس طارمی هم به آن طرف بود. آنجا سامان آماده توپ بود و همزمان که کریم در حال نزدیک شدن به قدوس بود، طارمی نیز در مسیر مخالف به محوطه جریمه نزدیک می شد.

مدافعان اروگوئه که از این کار ترکیبی سرگیجه گرفته بودند تا به خود بیایند، دروازه خود را باز شده دیدند. کریم انصاری فرد در کنار زمین توپ را از قدوس گرفت و بلافاصله برای طارمی ارسال کرد تا لحظه ای که دروازه حریف باز شد را شاهد باشیم.

هماهنگی و اجرای بی نقص این کار که به گل انجامید، یک امیدواری بزرگ برای هواداران فوتبال ایجاد کرد که تیم ملی با ستاره های میدان دیده خود می تواند در جام جهانی هم حرف برای گفتن داشته باشد. از لحظه شروع این حمله تا فروپاشی دروازه اروگوئه، تنها شش ضربه به توپ را شاهد بودیم؛ ضربه اول (توپ گیری طارمی)، ضربه دوم و سوم (یک و دوی طارمی و انصاری‌فرد)، ضربه چهارم (پاس طارمی به قدوس)، ضربه پنجم (پاس انصاری فرد به طارمی)، ضربه ششم: گل... (با ضربه طارمی).

مدافعان اروگوئه داخل مثلث برمودا
مدافعان اروگوئه داخل مثلث برمودا
مدافعان اروگوئه داخل مثلث برمودا
مدافعان اروگوئه داخل مثلث برمودا
مدافعان اروگوئه داخل مثلث برمودا
مدافعان اروگوئه داخل مثلث برمودا
مدافعان اروگوئه داخل مثلث برمودا

در کنار تمام کارهای تاکتیکی و دفاعی موفقی که تیم ملی شب گذشته انجام داد، صحنه گل قطعا زیباترین صحنه خلق شده توسط شاگردان کی روش بود؛ صحنه ای در کلاس جهانی که در اوج هماهنگی عناصر تهاجمی تیم ملی به گلی انجامید که برتری یک بر صفر ایران را رقم زد. این همان چیزی بود که کی‌روش در آخرین مصاحبه خود پیش از ترک ایران به آن اشاره کرده بود. او با تمجید از ستاره های خط حمله تیمش گفته بود که مشکل فقط رساندن توپ به آنهاست. شاید همین کارهای تاکتیکی هوشمند و ایجاد تک موقعیت های خطرناک، کلید حل مشکل یاد شده باشد که شب گذشته ماکت موفقی از آن را شاهد بودیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا ناخدا

      ای ول ب بچه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج