جاباما
۱۲۴۶۲۹۸
۵۳۳
۵۳۳
پ

سود بارسلونا از مصدومیت مدافعش مقابل ایران

هر چند که بارسلونا باید به زودی تصمیم بگیرد که ارائوخو زیر تیغ جراحی برود یا نه اما به نظر می رسد که کاتالان ها می توانند از مصدومیت این بازیکن درآمدزایی خوبی از فیفا داشته باشند.

فوتبالی: هر چند که بارسلونا باید به زودی تصمیم بگیرد که ارائوخو زیر تیغ جراحی برود یا نه اما به نظر می رسد که کاتالان ها می توانند از مصدومیت این بازیکن درآمدزایی خوبی از فیفا داشته باشند.

 نشریه موندودپورتیوو گزارش داده است که فیفا مجبور است که تا زمان ریکاوری کامل آرائوخو به بارسا غرامت بدهد چرا که این مدافع در بازیهای ملی و بازی دوستانه اروگوئه و ایران دچار مصدومیت شده است.

برنامه حفاظت از بازیکنان فیفا در دسامبر ۲۰۱۸ تصویف شد که بر اساس آن، فیفا در زمان مصدومیت بازیکنان در بازیهای ملی به ازای هر روز غیبت به باشگاه هایشان مبلغ ۲۰۴۵۸ یورو به عنوان  غرامت می پردازد البته فقط به شرطی که مدت مصدومیت بیش از ۲۸ روز باشد. بر اساس دستمزد بازیکن ممکن است که مبلغ غرامت پرداخت شده توسط فیفا به ۷.۵ میلیون یورو برسد.

آرائوخو در آغاز بازی دوستانه اروگوئه و ایران دچار مصدومیت شد. او امروز باید تصمیم نهایی را در مورد راحی شدن یا نشدنش بگیرد. این مدافع نمی خواهد جام جهانی را از دست بدهد و به همین خار درمان سنتی را به جراحی شدن ترجیح می دهد. بارسا اما تریح می دهد که این بازین جراحی شود چرا که خاطره خوشی از درمان سنتی برای بازیکنانی نظیر اومتیتی و فاتی ندارند. بدین ترتیب فیفا دستمزد آرائوخو در زمان مصدومیتش را تقبل خواهد کرد که البته باید مدت دقیق دوری این بازیکن از میادین مشخص شود تا فیفا غرامت مصدومیتش را به بارسلونا بپردازد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج