۱۲۴۶۸۲۱
۳۳۵۲۶
۳۳۵۲۶
پ

برنامه میثاقی؛ کم بیننده و پر از اشتباه!

چند سالی است برنامه تحلیلی فوتبال برتر به روی آنتن شبکه ۳ سیما می رود، برنامه ای که هیچ وقت جایگاه خود را پیدا نکرده و پر اشتباه ظاهر شده است...

 طرفداری: چند سالی است برنامه تحلیلی فوتبال برتر به روی آنتن شبکه ۳ سیما می رود، برنامه ای که هیچ وقت جایگاه خود را پیدا نکرده و پر اشتباه ظاهر شده است...

اگر شما هم مثل ما فکر می کنید ادوارد مندی به دلیل آسیب دیدگی بازی ایران و سنگال را از دست داده، سخت در اشتباه هستید. دوستان خوب مان در فوتبال برتر ادوارد مندی را درون دروازه سنگال دیده اند، حتی اگر نود دقیقه تلویزیون سنی دینگ را درون دروازه آنها نشان داده باشد!

شب گذشته ایران در اتریش برابر سنگال قرار گرفت، برنامه فوتبال برتر نیز قبل از شروع مسابقه به روی آنتن شبکه ۳ رفت. پس از صحبت های مجری، آیتم معرفی سنگال پخش شد. آِیتمی که گوینده آن بهنام مهدی زاده بود. در این آیتم گفته شد ادوارد مندی، دروازه بان چلسی در دیدار برابر ایران حضور دارد و یکی از ارکان موفقیت این تیم است اما ادوارد مندی به علت مصدومیت این فیفادی را از دست داده بود و حتی برابر بولیوی نیز به میدان نرفت؛ غیبت ادوارد مندی از هفته های گذشته اعلام شده بود اما فوتبال برتر نسبت به این موضوع بی تفاوت ظاهر شد. فوتبال برتر بدون توجه به این موضوع، اطلاعات نادرستی را به مخاطب اندک خود داد. در ادامه این آیتم گفته شد سادیو مانه کاپیتان این نسل با استعداد سنگال است در حالی که کاپیتان سنگال در چند سال اخیر کالیدو کولیبالی بوده و برابر ایران نیز او بازوبند کاپیتانی را به روی بازوی خود بسته بود!

این اولین اشتباه این برنامه نیست. در گذشته نیز پرچم برعکس ایران و هم چنین اطلاعات آماری نادرست زیادی را مشاهده کردیم. صفحه مجازی این برنامه نیز با اشتباهات فراوان شروع به کار کرده است. اشتباهات متعدد این برنامه در طرح های گرافیکیشان نیز به چشم می خورد! 

اشتباهات بی اندازه این برنامه نشان دهنده دانش کم اعضای این برنامه است. اگر تمرکز مجری فوتبال برتر به جای تخریب هفتگی غیر خودی ها چیز دیگری بود، اشتباهاتشان کمتر می شد.اگر به جای آیتم ساختن برای تخریب کارلوس کی روش، تمرکزشان روی موضوعات دیگر بود، وضعیت به این شکل نبود. این برنامه ثابت کرده است اهداف دیگری دارد و پشت ظاهر علاقه مندش به تنیس فوتبال، بازی مافیا را به خوبی بلد است. احترام به مخاطب هیچ وقت رعایت نشده است، هیچ وقت به خواسته مخاطب توجه نشده و علاوه بر این موضوعات اطلاعات اشتباه به مخاطب خود می دهند. درد اینجاست که عده ای برابر بسیاری از فساد های فوتبالی سکوت می کنند و عدالت و اخلاق را رعایت نمی کنند اما در برنامه خود می گویند برخورد با اسکوچیچ دور از اخلاق و عدالت بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج