جاباما
۱۲۴۶۸۹۸
۳۰۲۸
۳۰۲۸
پ

فتوشاپ کار دست طارمی و آزمون داد!

بعد از بازی ایران و سنگال تصاویری در فضای مجازی پخش شد که در ظاهر نشان می داد مهدی طارمی در هنگام تعویض با سردار آزمون دست نداده است.

خبرورزشی: بعد از بازی ایران و سنگال تصاویری در فضای مجازی پخش شد که در ظاهر نشان می داد مهدی طارمی در هنگام تعویض با سردار آزمون دست نداده است.

در تصاویری که منتشر شده بود مهدی طارمی بدون این که با سردار دست بدهد از زمین خارج می شود اما با مشاهده دقیق‌تر دو عکسی که منتشر شده بود متوجه می‌شویم که چنین چیزی وجود نداشته و یکی از عکس‌ها فتوشاپ است.

در این مورد یکی از نزدیکان تیم ملی به خبرورزشی گفت: اگر بخواهیم دو نفر را در اردوی تیم ملی نام ببریم که خیلی با هم رفیق هستند، قطعا این دو نفر سردار و طارمی هستند که کوچکترین مشکلی ندارند. اتفاقا رابطه کی‌روش هم با آنها بسیار خوب است و به جرات می‌توان گفت جو تیم ملی مثل جام جهانی ۲۰۱۸ جو کاملا دوستانه‌ای است.

نکته اینجاست که در تیم کی روش اساسا کسی جرات نمی‌کند هنگام تعویض خودش را ناراحت نشان بدهد و معترض باشد. آن هم مهدی طارمی که نزدیکترین بازیکن به کارلوس کی‌روش است و همه بازیکنان تیم ملی از جمله سردار آزمون هم قبولش دارند. سردار و طارمی بعد از بازی هم برخورد بسیار خوبی داشتند تا مشخص شود عکس‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده فتوشاپ است.

 فتوشاپ کار دست طارمی و آزمون داد!

 

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج