۱۲۴۷۵۲۱
۲۴۰
۲۴۰
پ

یکه‌تازی توپچی‌ها در لیگ چزیره

آرسنال در یک بازی برتر موفق شد با گل های توماس پارتی، گابریل ژسوس و گرانیت ژاکا، تاتنهام را در دربی شمال لندن ۳-۱ شکست دهد. در این بازی تاتنهامی ها از دقیقه ۶۱ با یک بازیکن کمتر به کار ادامه دادند.

ورزش سه: امروز آرسنال از هفته هشتم لیگ برتر انگلیس در زمین خود میزبان تاتنهام در دربی شمال لندن بود. آرسنال صدرنشین بود و تاتنهام نیز با یک امتیاز کمتر در رده سوم قرار داشت. از دسامبر سال ۲۰۰۷ سابقه نداشت که این دو تیم به عنوان یکی از سه تیم بالای جدول لیگ برتر برابر هم قرار بگیرند.

یکه‌تازی توپچی‌ها در لیگ چزیره

اولین موقعیت بازی را تاتنهام خلق کرد. در دقیقه 14 شوت ریچارلیسون با واکنش خوب آرون رمزدیل راهی کرنر شد. سه دقیقه بعد، آرسنال واکنش نشان داد و شوت محکم گرانیت ژاکا با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

یکه‌تازی توپچی‌ها در لیگ چزیره

توپچی ها در دقیقه 20 به گل رسیدند. پاس ساکا به ژاکا رسید و او هم توماس پارتی را در بیرون محوطه جریمه صاحب توپ کرد. ستاره غنایی هم بی درنگ با شوتی تماشایی توپ را دور از دستان هوگو لوریس وارد دروازه کرد.

یکه‌تازی توپچی‌ها در لیگ چزیره
یکه‌تازی توپچی‌ها در لیگ چزیره

تاتنهام که پس از دریافت گل جلو کشیده بود، در دقیقه 31 گل مساوی را زد. با همکاری سون هیونگ مین و کین، فرصت خوبی نصیب ریچارلیسون شد اما او توسط گابریل ماگلائش، مدافع آرسنال در درون محوطه جریمه میزبان سرنگون شد تا داور اعلام پنالتی کند. 

یکه‌تازی توپچی‌ها در لیگ چزیره

کین پشت توپ ایستاد و با این گل توانست به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شود که به رکورد 100 گل در زمین حریفان می رسد. این همچنین گل شماره 14 او در دربی شمال لندن نیز بود. تعداد گل های کین در لیگ برتر نیز به 190 رسید و او تنها آلن شیرر(260 گل) و وین رونی(208) را بالاتر از خود می بیند. 

در دقایق باقیمانده از نیمه اول موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد نشد و دو تیم با تساوی 1-1 راهی رختکن شدند.

یکه‌تازی توپچی‌ها در لیگ چزیره
یکه‌تازی توپچی‌ها در لیگ چزیره
یکه‌تازی توپچی‌ها در لیگ چزیره

آرسنال نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در دقیقه 48 به گل دوم دست یافت. هوگو لوریس نتوانست روی شوت بوکایو ساما واکنش مناسبی نشان دهد و گابریل ژسوس در ریباند موفق به گلزنی شد. این پنجمین گل ژسوس با پیراهن آرسنال در لیگ برتر بود.

یکه‌تازی توپچی‌ها در لیگ چزیره

در دقیقه 53 ضربه سر خطرناک ژسوس از روی دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 61 کار برای تاتنهام با اخراج امرسون رویال سخت تر شد. خطای شدید او روی مچ پای گابریل مارتینلی، کارت قرمز داور را به همراه داشت.

یکه‌تازی توپچی‌ها در لیگ چزیره
یکه‌تازی توپچی‌ها در لیگ چزیره

میزبان در دقیقه 66 به گل سوم رسید. حرکت انفرادی عالی مارتینلی و پیشروی او تا محوطه جریمه تاتنهام، با پاس او برای ژاکا همراه شد تا ستاره سوئیسی با شوت پای چپ گل سوم را بزند.

در دقیقه 89 هوگو لوریس شوت محکم کیه‌ران تیرنی، مدافع چپ آرسنال، را با واکنشی خوب راهی کرنر کرد. در سه دقیقه وقت اضافه هم اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت این بازی را آرسنال 3-1 برد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج