۱۲۴۷۵۴۳
۳ نظر
۱۱۷۴۱
۳ نظر
۱۱۷۴۱
پ

ماجرای رابطه جدید شکیرا فضای مجازی را پر کرد

ایکر کاسیاس (Iker Casillas) دروازه بان بازنشسته و کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید، اخیرا پس از دنبال کردن چند زن مشهور، جذاب و مجرد در شبکه های اجتماعی ازجمله شکیرا، شریک زندگی سابق جرارد پیکه، مورد توجه قرار گرفته است.

روزیاتو: ایکر کاسیاس (Iker Casillas) دروازه بان بازنشسته و کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید، اخیرا پس از دنبال کردن چند زن مشهور، جذاب و مجرد در شبکه های اجتماعی ازجمله شکیرا، شریک زندگی سابق جرارد پیکه، مورد توجه قرار گرفته است.

شایعات پیرامون رابطه کاسیاس و شکیرا از جایی شروع شد که دروازه بان سابق تیم رئال مادرید پس از آنکه پیکه، هم تیمی‌اش در تیم ملی فوتبال اسپانیا، و خواننده مشهور کلمبیایی اعلام کردند که در حال جدایی هستند، شکیرا را در اینستاگرام فالو کرد. اما این اتفاق از نظرها دور نماند. طرفداران می‌دانستند به رغم آنکه کاسیاس از سال‌ها پیش شکیرا را می‌شناخته او را در شبکه های اجتماعی دنبال نکرده بود.

ماجرای رابطه جدید شکیرا فضای مجازی را پر کرد

دوستان و اطرافیان این فوتبالیست بازنشسته رابطه ادعایی بین شکیرا و ایکر کاسیاس را تکذیب کردند و کاسیاس در شبکه های اجتماعی به این شایعات پایان داد. او در استوری اینستاگرامش نوشت: «باورنکردنی است… باورنکردنی».

پیکه و شکیرا در سال ۲۰۱۰ هنگام فیلمبرداری موزیک ویدیوی این بار برای آفریقا (This Time for Africa) با هم آشنا شدند. این خواننده ۴۵ ساله این آهنگ را در فینال جام جهانی در آفریقای جنوبی اجرا کرد که در آن بازی مدافع میانی و کاسیاس افسانه‌ای هر دو برای اسپانیا بازی کردند و هلند را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند.

ماجرای رابطه جدید شکیرا فضای مجازی را پر کرد

جدایی ایکر کاسیاس از سارا کاربانرو

سال گذشته خبرهایی منتشر شد که حاکی از جدایی کاسیاس از همسرش، سارا کاربانرو (Sara Carbonero)، پنج سال پس از ازدواجشان در سال ۲۰۱۶ بود. آنها با یکدیگر دو فرزند دارند.

ماجرای رابطه جدید شکیرا فضای مجازی را پر کرد

این زوج مدت‌ها قبل از ازدواج با هم در رابطه بودند و دروازه بان سابق اسپانیا پس از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۰ و بوسیدن نامزد خبرنگارش جلوی دوربین لحظه فراموش نشدنی و معروفی را با همگان به اشتراک گذاشت. سارا کاربانرو در این مسابقات به عنوان روزنامه نگار حضور داشت و پس از سیوهای درخشان این دروازه بان در فینال، پیروزی اسپانیا را با کاسیاس جشن گرفت.

ماجرای رابطه جدید شکیرا فضای مجازی را پر کرد

ماجرای رابطه جدید شکیرا فضای مجازی را پر کرد

کاسیاس و پیکه هر دو بخشی از نسل طلایی اخیر اسپانیا بودند که در سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ قهرمان اروپا و همچنین اولین جام جهانی در سال ۲۰۱۰ شدند. با این حال این دو فوتبالیست در اواخر دهه ۲۰۰۰ و دهه بعد در ال کلاسیکو رقبای سرسختی برای هم بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      شکیرا. باید از فوتبالیستها. فاصله بگیره یک بار. کافیه. آنها. قابل اعتماد نیستند

    • مصی

      پاسگاری میکنن با هم

    • آرش کمانگیر

      خوانندها قابل اعتمادن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج