جاباما
۱۲۴۸۰۹۴
۷۷۵
۷۷۵
پ

سجادی: فرمایشات رهبری فصل‌الخطاب است

وزیر ورزش و جوانان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان فصل الخطاب در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

ایسنا: حمید سجادی در حاشیه اختتامیه لیگ برتر تنیس در مورد حمایت برخی از ورزشکاران از اتفاقات اخیر کشور گفت: ورزشکاران که همیشه گل سرسبد هستند، فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان فصل الخطاب در دستور کار ما است، چند شب پیش هم از فرمایشات رئیس جمهور استفاده کردیم. جایگاه‌ها و مسائل را تبیین کردند، همان طور که امروز هم مقام معظم رهبری فرمودند، اندک اتفاقاتی که در جامعه هنری و ورزشی افتاده است، حتما به جایگاه هنر و ورزش آسیب نمی‌زند.

او ادامه داد: حتما ورزشکاران در دل نظام جای دارند، محبوب نظام بوده و هستند و پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند، کشورمان را دوست داریم و جامعه ورزش به هیچ وجه اجازه نمی دهد افرادی که خدای نکرده به دنبال تجزیه کشور هستند و دنبال یک‌سری مقاصد و اهداف هستند، به اهداف خود برسند. 

سجادی با بیان اینکه همه دیدیم چه اتفاقاتی رقم زدند که خوشایند کسی نبود و کسی هم دوست ندارد این اتفاقات را ببیند، گفت: ضرر و زیان‌هایی که وارد و آتش سوزی‌هایی که اتفاق افتاد، مزاحمت‌هایی که برای مردم و کسب و کارشان ایجاد شد و در روند عادی و عمومی شهروندان اختلال ایجاد شد، اینها مورد پسند هیچ کسی نیست؛ نه جامعه ورزشی و نه جامعه هنری. ما در آحاد و اقشار مختلف به هیچ عنوان از این اتفاقات استقبال نمی‌کنیم و خوشبختانه مشخص شد این برنامه‌ها زیر نظر چه افرادی است و چگونه برنامه‌ریزی، هدایت و سرمایه‌گذاری می‌شود. 

سجادی همچنین گفت: همان‌طور که بزرگان، مقام معظم رهبری، ربیس جمهور و دیگر مسئولان فرمودند این افراد توفیقات کشور را بر نتابیدند، بحث اشتغال در حال رسیدن به نتیجه بود که حتما در آینده این اتفاق رخ می‌دهد و یک سری اتفاقات دیگر. خب اینها در کشور شروع شده که آن را بر نتابیدند. ما باز هم با حمایت و درایت و هوشیاری خودمان، حضورمان در صحنه، پرکاری خودمان ثابت می‌کنیم که اشتباه می‌کنیم. 

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه تنیس زمین ندارد، گفت:  فدراسیون و شرکت توسعه به تفاهماتی رسیدند و یک مجموعه وجود دارد که به محض قراداد شرکت با بخش خصوصی به پایان برسد، به فدراسیون خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج