adexo3
۱۲۴۸۱۴۵
۸۱۸
۸۱۸
پ

بدرفتاری عجیب منچستریونایتد با رونالدو

کریستیانو رونالدو تنها یکی از هفت بازی یونایتد در لیگ برتر را در این فصل از ابتدا آغاز کرده است و آخرین حضور او روی نیمکت در دربی روز یکشنبه برابر منچسترسیتی انجام شد.

ایلنا: کریستیانو رونالدو تنها یکی از هفت بازی یونایتد در لیگ برتر را در این فصل از ابتدا آغاز کرده است و آخرین حضور او روی نیمکت در دربی روز یکشنبه برابر منچسترسیتی انجام شد.

 اریک تن هاگ با وجود تماشای شکست ۶-۳ تیمش در ورزشگاه اتحاد، از آوردن بازیکن ۳۷ ساله به زمین خودداری کرد و روی کین با نحوه برخورد با مردی که شاهد رد درخواست انتقال تابستانی بود، موافق نیست.

اسطوره شیاطین سرخ پس از باخت سیتی به اسکای اسپورت گفت: «فکر می‌کنم منچستریونایتد فقط به رونالدو بی احترامی می‌کند. من فکر می‌کنم او باید قبل از پنجره نقل و انتقالات رها می‌شد. فکر می کنم سرمربی او را نگه داشته است. خوب، شما می‌گویید به گزینه‌هایی نیاز دارید، اما رونالدو را برای نیمکت نشینی نگه ندارید. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. او گزینه‌هایی داشت. این تصور که او هیچ گزینه‌ای نداشت، بیهوده است. او گزینه‌هایی داشت، چهار یا پنج گزینه بسیار خوب. با ادامه فصل، این رفتار زشت‌تر می‌شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج