۱۲۴۸۲۰۹
۷۸۳
۷۸۳
پ

رقابت شانه به شانه طارمی با هالند و بنزما!

مهدی طارمی در رتبه ششم برترین گلزنان لیگ های اروپایی در سال ۲۰۲۲ میلادی قرار دارد.

ورزش سه: مهدی طارمی در رتبه ششم برترین گلزنان لیگ های اروپایی در سال ۲۰۲۲ میلادی قرار دارد.

دستاوردهای مهدی طارمی با پورتو توقف ناپذیر است. مهاجم ایرانی که خود را برای دیدار حساس امشب برابر بایر لورکوزن آماده می کند، می تواند در صورت گل زدن در مسابقه با حریف آلمانی، جای ستارگان تاتنهام و موناکو را بگیرد.

در آماری که از برترین گلزنان قاره سبز در سال ۲۰۲۲ میلادی (از اول ژانویه تاکنون) توسط ترنسفر مارکت از ۱۰ لیگ معتبر اروپا منتشر شده، مهاجم ایرانی پورتو توانسته است با حضور در ۳۳ بازی موفق به زدن ۲۳ گل شود و نقش مهمی در موفقیت های اژدهایان در فصل قبل و کنونی داشته است.

طارمی در سال کنونی میلادی گلزنی را از بازی با استوریل پرایا آغاز کرد و جالب اینکه تا بدین لحظه، آخرین گل او نیز برابر همین تیم بوده است. مهاجم ایرانی تاکنون و در سال تقویمی فعلی برابر استوریل پرایا (۲ گل)، بلننسس، فامالیسائو، اسپورتینگ لیسبون (۲ گل)، لازیو، پاسوس فریرا، توندلا (۵ گل)، ژیل ویسنته (۲ گل)، پورتیموننزه (۳ گل)، ویزلا (۲ گل)، ماریتیمو (۲ گل) و چاوز موفق به گلزنی شده است.

 
 رقابت شانه به شانه طارمی با هالند و بنزما!

طبق آمار ترنسفر مارکت، طارمی برای هر گل، به 105 دقیقه حضور در زمین نیاز داشته که همین مسئله باعث شده تا او به دلیل دقایق کمتر حضور در میدان نسبت به بن یدر از موناکو و هری کین از تاتنهام، در رتبه بالاتری نسبت به این 2 بازیکن قرار بگیرد.

طارمی بالاتر از ستاره های مطرح دنیای فوتبال مانند نیمار، ایموبیله، موسی دمبله، سادیو مانه و داروین نونیز قرار گرفته است. او با این 23 گل در سال 2022، در رتبه هفتم ایستاده و نزدیک ترین شخص به او، 2 ستاره مطرح رئال مادرید و منچسترسیتی هستند.

در رتبه های بالاتر، کریم بنزما و ارلینگ هالند با 27 گل، کریستوفر انکونکو با 28 گل، روبرت لواندوفسکی با 32 گل ایستاده و بالاخره کیلیان امباپه با 35 گل در سال 2022، در صدر این فهرست قرار گرفته است.

باید دید که طارمی در سه ماه پیش رو و تا پایان سال 2022، چند گل دیگر برای پورتو به ثمر می رساند و در این جدول، چه رتبه ای را از آن خود خواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج