۱۲۴۸۷۱۸
۳۱۶
۳۱۶
پ

توقف پاریسی‌ها در شب خودنمایی مسی

پاری سن ژرمن امشب در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بنفیکا رفت و با نتیجه ۱-۱ متوقف شد.

ورزش سه: پاری سن ژرمن امشب در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بنفیکا رفت و با نتیجه ۱-۱ متوقف شد.

 پاری سن ژرمن که دو بازی اول خود در مرحله گروهی چمپیونزلیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته بود امشب برای انجام سومین دیدار به پرتغال رفت تا با بنفیکا دیدار کند. تیمی که مثل پی‌اس‌جی دو بازی قبلی‌اش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. نتیجه این بازی می‌توانست نقش مهمی در تعیین صدرنشین نهایی گروه بازی کند.

بنفیکا در خانه بازی را بهتر از پی‌اس‌جی آغاز کرده بود و در همان دقیقه اول می‌رفت روی اشتباه راموس دروازه حریف فرانسوی را باز کند که دانیلو توپ را از روی خط دروازه دفع کرد. در دقایق بعدی بنفیکا حمله‌های خطرناکی روی دروازه پاری سن ژرمن انجام داد و دوناروما سه بار دروازه تیمش را نجات داد.

توقف پاریسی‌ها در شب خودنمایی مسی

در دقیقه 22 لیونل مسی با همکاری عالی با نیمار و امباپه موفق شد بر خلاف جریان بازی تیمش را جلو بیندازد. او که حرکت را آغاز کرده بود در نهایت با پاس نیمار موفق شد گل اول پی اس جی را با ضربه‌ای تماشایی به ثمر برساند.

 
توقف پاریسی‌ها در شب خودنمایی مسی
توقف پاریسی‌ها در شب خودنمایی مسی
توقف پاریسی‌ها در شب خودنمایی مسی
توقف پاریسی‌ها در شب خودنمایی مسی

در دقایق بعدی از زهر حملات بنفیکا کمی کاسته شد ولی باز هم دوناروما روی یک حمله با واکنشی خوب دروازه پی‌اس‌جی را نجات داد. تا اینکه در دقیقه 41 بنفیکا سرانجام مزد حملاتش را گرفت و گل مسی را خنثی کرد. فرناندز از بنفیکا سانتر مواجی برای گونسالو راموس روی دروازه پی‌اس‌جی ارسال کرد اما دانیلو پریرا مدافع پرتغالی پاریسی‌ها به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا این گل به خودی به نام او ثبت شود. نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

توقف پاریسی‌ها در شب خودنمایی مسی

در شروع نیمه دوم پاریسی‌ها بودند که روی دروازه بنفیکا فشار وارد می‌کردند و سنگربان تیم پرتغالی دو بار ضربات حکیمی و نیمار را دفع کرد. در دقیقه 61 پاس مسی به اشرف حکیمی رسید و شلیک او باز هم توسط دروازه‌بان بنفیکا دفع شد. در دقیقه 69 باز هم مسی با حرکتی زیبا از مدافعین حریف عبور کرد و امباپه را صاحب توپ کرد که شوت او باز هم توسط دروازه‌بان بنفیکا دفع شد. در دقیقه 80 مسی پاس خوبی از ویتینا دریافت کرد ولی ضربه او خوب نبود و نتوانست راهی به درون دروازه حریف پیدا کند.

توقف پاریسی‌ها در شب خودنمایی مسی
توقف پاریسی‌ها در شب خودنمایی مسی

بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید تا با وجود درخشش لیون مسی برای پاری سن ژرمن و تبدیل شدن او به یکی از بهترین بازیکن میدان، شاگردان گالتیه نتوانند از پرتغال با سه امتیاز به خانه برگردند. پاری سن ژرمن و بنفیکا در پایان روز سوم رقابتها در این گروه 7 امتیازی هستند و یوونتوس با سه امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج