۱۲۴۹۰۸۱
۱ نظر
۹۶۲
۱ نظر
۹۶۲
پ

حمله دوباره هواداران به سردار آجرلو

تصمیمات سرمربی تیم استقلال برای پیدا کردن یک جانشین برای مدافع فیکس تیم استقلال که در بازی با فولاد اسمش از لیست این تیم خط خورد از سوی هواداران باشگاه استقلال به شکل دیگری تعبیر و تحلیل شد.

خبرورزشی: طرفداران تیم استقلال که از عصر روز پنجشنبه چهاردهم مهرماه نسبت به ممنوعیت حضور عارف غلامی در تمرینات استقلال به شدت به سردار مصطفی آجرلو - مدیرعامل باشگاه استقلال - انتقاد کرده بودند، در اواخر نیمه اول بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان بار دیگر موج تازه ای از حملات خود علیه مدیرعامل باشگاه استقلال را به راه انداختند.

طرفداران استقلال با اشاره به دوری ۸ماهه محمدحسین مرادمند از ترکیب اصلی استقلال (که آخرین بار در زمستان سال گذشته مقابل تراکتور به میدان رفته بود) خطاب به آجرلو نوشتند "وقتی مدافعی بعد از هشت ماه یک مرتبه فیکس می شود و آن هم دلیلش محرومیت عارف غلامی بوده نتیجه اش بهتر از خوردن یک گل مفت نیست"!

عارف غلامی در هفت مسابقه قبلی استقلال هر بار در ترکیب اصلی این تیم حضور داشته ولی با توجه به مسائل انضباطی که برای این بازیکن رقم خورد از سوی کمیته انضباطی باشگاه از حضور در دیدار مقابل فولاد محروم شده و در لیست این تیم جای نگرفت.

طرفداران استقلال که از شامگاه پنجشنبه نسبت به این تصمیم مدیرعامل باشگاه استقلال جبهه‌گیری کرده بودند با ناراحتی از نتیجه رقم خورده در نیمه اول بازی استقلال مقابل فولاد در فضای مجازی به شدت به تصمیمات کمیته انضباطی و در راس آن مدیرعامل باشگاه استقلال حمله کردند و معتقد بودند و عارف غلامی نباید برای این بازی از لیست تیم استقلال خط میخورد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آدم بد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج