۱۲۴۹۱۶۱
۲۷۹
۲۷۹
پ

اعتراض شدید تراکتور به داوری بازی با مس

سرپرست باشگاه تراکتور از شکایت علیه داور بازی این تیم و مس رفسنجان خبر داد.

ورزش سه: سرپرست باشگاه تراکتور از شکایت علیه داور بازی این تیم و مس رفسنجان خبر داد.

ایوب بهتاج سرپرست باشگاه تراکتور ضمن انتقاد از عملکرد داور بازی مس رفسنجان و تراکتور، گفت: متاسفانه قاضی این دیدار با کارت‌های زرد متوالی در ۱۵ دقیقه ابتدای بازی، از لحاظ روانی تمرکز بازیکنان‌مان را از بین برد و برنامه‌های تیم ما را به هم ریخت؛ به طوری که بازیکنان از ترس دریافت کارت زرد دوم، نمی‌توانستند فوتبال خودشان را انجام دهند.

وی با اشاره به صحنه گل مس رفسنجان، گفت: همه دیدند که بازیکن حریف روی دروازه‌بان ما مرتکب خطا شد، ولی داور به راحتی از خطای واضح گذشت و همان توپ تبدیل به گل شد. در صحنه اخراج کمک داور نزدیک به صحنه بود و دفع توپ توسط حسینی را خطای هند تشخیص نداد. علاوه بر این، بر اساس اذعان خود بازیکن و تصاویر تلویزیونی، کاملا واضح است که توپ به کتف بازیکن ما برخورد کرده بود، ولی متاسفانه داور با توجه به جای‌گیری نامناسب در آن صحنه و بی‌اعتنا به نظر کمک داور، خطای هند اعلام کرد و مدافع ما را اخراج و تیم‌‌مان را ۱۰ نفره کرد.

وی در ادامه گفت: باشگاه تراکتور و آقای بردیف در راستای رعایت اصول حرفه‌ای در نشست‌های خبری، هیچ‌گاه در خصوص مسائل داوری اعتراض و شکایتی مطرح نمی‌کند ولی واقعا از اشتباهات داوری خسته شده‌ایم، داور در بازی با پرسپولیس بدون اینکه برخوردی رخ دهد، به نفع تیم حریف پنالتی گرفت. اگر آن توپ گل می‌شد، چه کسی پاسخگوی زحمات باشگاه و هواداران تراکتور بود؟ ما تیم بزرگی هستیم و کمیته داوران باید در انتخاب تیم داوری بازی‌های تراکتور وسواس بیشتری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه از داور بازی با مس رفسنجان شکایت می‌کنیم، گفت: به بازیکنان تراکتور تبریک می‌گویم، تیم ما با اینکه ۱۰ نفره بود، روی دروازه حریف فشار می‌آورد و معتقدم در صورت رعایت عدالت توسط داور بازی، قطعا حریف را شکست می‌دادیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج