۱۲۴۹۲۸۶
۱۶۹
۱۶۹
پ

تیته: نیمار را با پله مقایسه نکنید

سرمربی تیم ملی برزیل قول داد این تیم در جام جهانی بازی‌های هجومی و زیبایی را به نمایش بگذارد.

ایسنا: به نقل از آسوشیتدپرس، تیته سرمربی برزیل، گزینه‌های هجومی زیادی برای جام جهانی دارد که به سختی می‌تواند نیمی از آن‌ها را در تیمش جای دهد. او قول داد تا جایی که می‌تواند از مهاجمانش در قطر استفاده کند و فوتبال هجومی ارائه دهد.

تیته در مصاحبه‌ای با آسوشیتدپرس گفت: فرصت برای  درخشش همه مهاجمان برزیل وجود خواهد داشت. هر کسی که در بازی باشد باید بهترین بازی خود را ارائه دهد وگرنه بازیکن دیگری جای او را می‌گیرد، همه باید آماده باشند. هر مسابقه ممکن است شرایط متفاوتی نیاز داشته باشد. 

تنها مهاجم برزیلی که ممکن است از حضور در قطر مطمئن باشد نیمار است، در حالی که بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور، رافینیا، ریچارلیسون، آنتونی و گابریل ژسوس نیز در این تیم حضور دارند.

تیته در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما تا قبل از شروع اولین بازی خودمان در جام جهانی تغییرات نهایی را انجام خواهیم داد البته برنامه بازی خود را تغییر نمی‌دهیم. می‌خواهیم در جام جهانی شیوه بازی خود را به تیم‌های دیگر تحمیل کنیم.

برزیل در حال حاضر مدافعان کناری درجه یک کمی دارد و در دفاع مرکزی تیاگو سیلوا ۳۸ سال سن دارد. کاسمیرو هافبک دفاعی این تیم نیز پس از ترک رئال مادرید هنوز به طور کامل با منچستریونایتد سازگار نشده است.

سرمربی برزیل فکر نمی‌کند دفاعش در جام جهانی مشکل‌ساز باشد، البته تا زمانی که بازیکنانش یک کار را انجام دهند و آن هم دفاع تیمی است. 

نیمار مانند لیونل مسی آرژانتینی، با فشار زیادی برای کسب اولین قهرمانی خود در جام جهانی مواجه است، به خصوص پس از انتقاد به دلیل عملکرد ضعیف در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه.

تیته فکر می‌کند که نیمار ۳۰ ساله از آن زمان به بعد هم به عنوان یک بازیکن و هم به عنوان یک فرد بالغ شده است و این مهاجم در این فصل با پاری سن ژرمن در بهترین فرم ظاهر شده است. این سرمربی درباره ستاره تیم خود گفت: او سوپرمن نیست، او به بچه‌ها می‌گوید که ممکن است اشتباه کند، احساس ضعف  کند، معده درد بگیرد یا هر چیز دیگر. نیمار هم انسان است و خوشبختانه در این فصل خیلی خوب شده است و من از او راضی هستم. نباید او را با پله مقایسه کنیم و روی نیمار فشار بیاوریم. مقایسه نسل‌های مختلف غیرواقعی است. شما نمی‌توانید پله را با هیچ کس دیگری مقایسه کنید. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج