جاباما
۱۲۴۹۲۸۸
۵۶۲
۵۶۲
پ

مدافع دهه هشتادی به جام جهانی می‌رود؟

سامان فلاح مدافع دهه هشتادی پیکان فرصت خوبی را برای حضور در جام جهانی وتبدیل شدن به جوان‌ترین بازیکن تیم ملی ایران در اختیار دارد.

ورزش سه: سامان فلاح بازیکنی است که در چند ماه گذشته نامش بارها شنیده شده است؛ مدافع۲۱ ساله‌ای که یکی از محصولات آکادمی پیکان محسوب می‌شود و مدت زیادی است در لیگ برتر به میدان می‌رود.

فلاح را می‌توان سرآمد جوان ترین تیم لیگ برتر دانست که به واسطه سابقه طولانی اش در باشگاه پیکان از سوی مجتبی حسینی به عنوان کاپیتان دوم خودروسازان(بعد از ابراهیم صالحی) نیز شناخته می‌شود.

این مدافع دهه هشتادی بعد از آنکه در لیست اولیه کارلوس کی‌روش حضور داشت و از اردوی اتریش خط خورد، حالا بار دیگر مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار گرفته و امیدهایش برای حضور در جام جهانی زنده شده است.

مدافع دهه هشتادی به جام جهانی می‌رود؟

فلاح در اولین برنامه ارزیابی فنی تیم ملی زیر نظر کی‌روش و همکارانش حضور یافته و حالا که این فرصت ویژه به او داده شده، قطعا برای حضور در جام جهانی همه تلاش خود را خواهد کرد. اگرچه با توجه به سن و سال این مدافع حتی اگر در لیست نهایی جام جهانی هم حضور نداشته باشد، در سال های آینده این فرصت به او خواهد رسید، اما فلاح برای جلب نظر کی‌روش همه تلاشش را به کار خواهد گرفت.

نکته قابل توجه درباره لیست اخیر تیم ملی داشتن نماینده توسط باشگاه پیکان است. کی‌روش لیست ۱۶ نفره خود متشکل از بازیکنان شاغل در لیگ برتر را اکثرا از ۴ تیم مدعی و بالانشین استقلال،‌پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر انتخاب کرده و فقط یک بازیکن از پیکان در لیست گنجانده شده که نکته قابل توجهی محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج