جاباما
۱۲۴۹۴۵۲
۱۸۰۱
۱۸۰۱
پ

شغل طارمی در پورتو عوض شد!

پورتو با نمایش تاثیرگذار مهاجم ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل پورتیموننسی شد.

ورزش سه: پورتو با نمایش تاثیرگذار مهاجم ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل پورتیموننسی شد.

 در چارچوب دیدارهای هفته نُهم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را مثل همیشه در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ شنبه شب در استادیوم مونیسیپال د پورتیمائو مقابل تیم رده ششمی پورتیموننسی رفت.

مهدی طارمی که اخیرا به‌عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر پرتغال معرفی شده بود، انگیزه خاصی مقابل پورتیموننسی داشت تا بتواند مثل بازی برگشت فصل قبل برابر این تیم هت‌تریک کند و گل بزند، اما یک اتفاق تکراری برای او مثل دو دیدار گذشته رخ داد.

شغل طارمی در پورتو عوض شد!
طارمی با این ضربه فنی قصد داشت در نیمه اول پورتو را به دومین گل برساند که گلر پورتیموننسی واکنش خوبی روی ضربه او نشان داد

ستاره ایرانی پورتو که در دقیقه ۱۴ یک کارت زرد گرفته و دومین اخطارش در این فصل را دریافت کرده بود، در دقیقه ۲۲ با شوت فنی قصد گلزنی داشت که ضربه او برگشت داده شد و همین توپ ثانیه‌هایی بعد با انتقال به جناح راست و پاس‌کاری بین اوتاویو و اوانیلسون، با شوت زمینی اوتاویو تبدیل به گل شد.

 

طارمی که در تلاش برای زدن ششمین گل فصل خود در لیگ برتر پرتغال بود، در دقیقه ۳۹ شوت خطرناکی به سمت دروازه پورتیموننسی زد که گلر این تیم با واکنش تماشایی توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۵۲ مهدی طارمی با یک توپ‌گیری و فرار عالی در سمت چپ محوطه جریمه پورتیموننسی، یک موقعیت خطرناک برای پورتو به وجود آورد که پاس کات‌بک او را په‌په به راحتی و با شوت زمینی وارد دروازه کرد و دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

طارمی که در دو مسابقه اخیرشان یک پاس گل در هفته گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل براگا داده و در دیدار لیگ قهرمانان اروپا برابر بایر لورکوزن دو پاس گل ثبت کرده بود، همین روند را در بازی با پورتیموننسی دنبال کرد و به جای گلزنی، یک پاس گل دیگر داد تا روند گل‌سازی او ادامه‌دار باشد.

شغل طارمی در پورتو عوض شد!
طارمی با پنج شوت در این بازی که دو ضربه به چارچوب دروازه بود، امید داشت پس از سه مسابقه دوباره برای پورتو گلزنی کند که این اتفاق برای او نیفتاد

ستاره ایرانی پورتو که دو شوت به سمت دروازه پورتیموننسی زده ولی در گلزنی ناکام مانده بود، در دقیقه ۸۸ از زمین بیرون رفت تا نُهمین بازی فصل او در لیگ برتر پرتغال با ثبت چهارمین پاس همراه باشد.
تیم فوتبال پورتو در شبی که مهدی طارمی دوباره درخشان ظاهر شد، به برتری ۲ بر صفر مقابل پورتیموننسی دست یافت تا ۲۲ امتیازی شود و با سه امتیاز کمتر از بنفیکا در رتبه دوم جدول لیگ برتر پرتغال بماند.

شغل طارمی در پورتو عوض شد!
 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج