۱۲۴۹۶۲۰
۱ نظر
۳۹۵
۱ نظر
۳۹۵
پ

رضاوند: چرا یک بار به سود استقلال اشتباه نمی‌کنید؟

هافبک استقلال نسبت به اتفاقات دیدار با فولاد معترض است و مدعی است حق تیمش در این جدال نادیده گرفته شده است.

ورزش سه: آرش رضاوند هافبک استقلال که فصل گذشته به صورت قرضی راهی فولاد شده بود و در جمع شاگردان جواد نکونام حاضر بود، با اشاره به اشتباهاتی که مدعی است تیمش را در جدال این هفته متضرر کرده است، نسبت به عملکرد داوری این بازی اعتراض خود را اعلام کرد.

رضاوند درباره تقابل تیمش با فولاد خوزستان و توقف در این جدال گفت: هر کسی که حتی فوتبالی هم نباشد اگر صحنه‌های بازی را ببینید حداقل یک پنالتی برای ما اعلام می‌کند. نسبت به سایر پنالتی‌های لیگ برتر برای ما مسلما خطا صورت می‌گیرد اما نمی‌دانیم چرا حتی یکی از آن‌ها هم پنالتی اعلام نمی‌شود. برایم جالب است که چرا حتی یکبار هم که شده یک اشتباه داوری به سود ما رقم نمی‌خورد؟ مثلا یک گل یا یک پنالتی را به اشتباه برای ما اعلام کنند.

هافبک تیم استقلال درباره بازی گفت: در این چند سال بازی مقابل فولاد خوزستان هیچ زمان این اندازه فرصت گلزنی ایجاد نکرده بودیم و اینکه الان هم اینکه بگویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند یا فرصت گلزنی ندارد، یک مقدار بی انصافی است. ابتدای فصل تیم ها هنوز به مرز آمادگی نرسیده بودند و به همین دلیل نیاز به زمان بود ولی الان اعتقاد دارم هیچ تیمی به اندازه استقلال زیبا فوتبال بازی نمی کند.

رضاوند با انتقاد از عملکرد داور این بازی، مدعی است که حاج ملک پیش از این نیز در قضاوت بازی استقلال مرتکب اشتباه شده بود: آقای حاج ملک قبلا هم سابقه داشت که یک گل سالم را برای ما اعلام نکند و یک پنالتی کاملا واضح را روی مهدی قایدی اعلام نکرده بود. این مسائل روی روند تیم تاثیرگذار است. مثلا در بازی با پیکان و همین بازی ما ۴ امتیاز اینطور از دست دادیم، اگر VAR بود چنین اتفاقاتی می‌افتاد؟

هافبک آبی‌ها در ادامه انتقاداتش گفت: چنین مسابقاتی ۶ امتیازی محسوب می‌شوند. وقتی در دیداری که مسلما می‌توانید برنده باشید و اینطور به تساوی می‌رسید روی روند تیم اثر می‌گذارد. اینطور احساس می‌کنم در روزهایی که کسی حواسش به فوتبال نیست سعی دارند حق استقلال را بخورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ار

      پههههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج