adexo3
۱۲۴۹۷۳۱
۸۳۰
۸۳۰
پ

کلوپ شاکی شد؛ ما کور نیستیم!

یورگن کلوپ به شدت از باخت لیورپول مقابل آرسنال عصبانی شد.

خبرورزشی: یورگن کلوپ به شدت از باخت لیورپول مقابل آرسنال عصبانی شد.

لیورپول در  زمین آرسنال با نتیجه ۳-۲ شکست خورد تا همچنان اوضاع بحرانی این تیم ادامه داشته باشد و فاصله اش با آرسنال صدرنشین به ۱۴ امتیاز برسد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در پایان بازی معتقد بود که تیمش نباید بازنده این مسابقه می‌شده چون پنالتی‌ای که داور به سود آرسنال گرفت و منجر به گل سوم و برتری توپچی‌ها شد از نظر این مربی آلمانی درست نبوده است.

کلوپ ابتدا در مورد بازی گفت: «ما فرصتهای خطرناک زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم. گل هم زدیم. یک گل خیلی زیبا، اما در آخرین ثانیه نیمه اول گل دوم را خوردیم. بدون شک روی یک اشتباه گل خوردیم و با یک ضدحمله دروازه‌مان باز شد. در پایان نیمه اول در حالی به رختکن رفتیم که می‌دانستیم یک نیمه فارغ از نتیجه، خوب بازی کردیم. می‌خواستیم همان بازی خوب را ادامه بدهیم ولی متاسفانه این کار را نکردیم. ما موفق شدیم دوباره بازی را به تساوی بکشیم. در صحنه پنالتی ما باید توپ را زودتر از محوطه جریمه دفع می‌کردیم. من آن صحنه را دیدم و حتما حدس می‌زنید که معتقدم پنالتی واضحی نبود. پنالتی خیلی پر حرف و حدیثی بود. به نظرم داور می‌توانست صحنه را بیشتر بررسی کند اما نمی‌دانم چرا این کار را نکرد. بعضی چیزها علیه ما بود ولی ما کور نیستیم. خودمان این را می‌دانیم که در بعضی دقایق می‌توانستیم بهتر باشیم. ما برای آنها مشکلات زیادی درست کردیم ولی بدون امتیاز به خانه برمی‌گردیم.»

ترنت الکساندر آرنولد دفاع راست ملی پوش لیورپول در این بازی تعویض شد، کلوپ در این مورد گفت: «متاسفانه ترنت مصدوم شد. لوئیس دیاس هم همینطور. وضعیت هر دوی آنها خوب نیست. دیگر از این بدتر نمی‌شود.» مربی آلمانی لیورپول سپس در مورد آرسنال صدرنشین لیگ برتر انگلیس حرف زد: «آرسنال خیلی خوب است. با این حال معتقدم خوردن سه گل در این بازی با توجه به آنچه در زمین گذشت حق ما نبود. ما باید در این جور مواقع حساس جلوی باز شدن دروازه‌مان را بگیریم. اتفاقی که متاسفانه نیفتاد و آنها به گل رسیدند. به نظرم این بازی باید مساوی تمام می‌شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج