۱۲۴۹۹۲۸
۶۸۳
۶۸۳
پ

خشم امباپه از دروغ بزرگ پاریسی‌ها

علی‌رغم وعده‌ای که به کیلیان امباپه هنگام تمدید قرارداد با پی اس جی داده شده بود، او در پستی بازی می کند که به آن علاقه ندارد.

ورزش سه نوشت: علی‌رغم وعده‌ای که به کیلیان امباپه هنگام تمدید قرارداد با پی اس جی داده شده بود، او در پستی بازی می کند که به آن علاقه ندارد.

شنبه شب پی اس جی در زمین رنس با تساوی بدون گل متوقف شد. در شبی که سرخیو راموس با دریافت کارت قرمز اخراج شد، لیونل مسی مصدوم بود و بازی نکرد و نیمار هم روی نیمکت بود. در واقع کیلیان امباپه به عنوان تنها ستاره بزرگ خط حمله پی اس جی در زمین کار را شروع کرد و نتوانست گلزنی کند. ستاره فرانسوی از نقش خود در تیم راضی نیست و کریستوف گالتیه از او در پست اصلی اش استفاده نمی کند.

امباپه در مصاحبه اخیر خود صراحتا گفت که در تیم ملی فرانسه و با وجود اولیویه ژیرو در نوک خط حمله، آزادی عمل بیشتری نسبت به پی اس جی دارد. نشریه اکیپ امروز نوشت که امباپه به شدت از شرایطش در پی اس جی ناراضی است و اعتقاد دارد که باشگاه به وعده خود هنگام تمدید قرارداد عمل نکرده است. به امباپه قول داده بودند که او در میدان آزادی عمل بیشتری خواهد داشت. او در یک سال و نیم حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت پی اس جی به عنوان بال چپ بازی می کرد و عملکرد فوق العاده ای هم داشت. قرار بود او همین پست را در اختیار داشته باشد ولی با ورود کریستوف گالتیه به عنوان مربی جدید پی اس جی، امباپه به نوک حمله منتقل شد.

لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی اس جی، در مصاحبه هفته گذشته خود گفت که قرار بود در انتقالات تابستانی یک مهاجم شماره ۹ جذب کنند ولی در این امر ناموفق بودند. اسکاماکا هدف اصلی پی اس جی بود ولی او به وستهام پیوست. پی اس جی نیم نگاهی هم به روبرت لواندوفسکی داشت ولی ستاره لهستانی از ابتدا گفته بود که می خواهد در بارسا بازی کند.

در حال حاضر لیونل مسی و نیمار آزادی عمل بیشتری نسبت به امباپه در زمین دارند و می توان گفت که تا به اینجای فصل درخشان تر از امباپه کار کرده اند. موردی که مطلوب ستاره فرانسوی نیست. انتقادات علنی امباپه شاید در نهایت پی اس جی را مجاب کند تا در انتقالات زمستانی یک مهاجم شماره ۹ بخرد. دو بازی بعدی پاریسی ها برابر بنفیکا و مارسی است و باید دید عملکرد امباپه چگونه خواهد بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج