۱۲۵۰۱۶۶
۱ نظر
۱۴۵
۱ نظر
۱۴۵
پ

موسوی: کمیته انضباطی به دنبال کاسبی است

مهاجم پیشین استقلال گفت: حکم کمیته انضباطی در مورد سرمربی استقلال بسیار سنگین بود و ظاهرا آقایان به دنبال کسب درآمد هستند.

خبرورزشی: سیدعلی موسوی در مورد تساوی استقلال و فولاد خوزستان در هفته هشتم  اظهار داشت‌: متاسفانه بازی بدون تماشاگر روح ندارد و استقلال هم در بازی های خانگی تماشاگر نداشته باشد انگار در یک زمین بی طرف بازی می کند و با چنین شرایطی ضرر می کند. در بازی با فولاد هم اگر استقلال تماشاگر داشت شاهد بازی به مراتب زیباتری بودیم .

وی افزود: بازی بدون تماشاگر باعث می شود تا یک بازی محلی را ببینیم ، ضمن اینکه  چند وقتی است از بازی زیبا و تاکتیکی خبری نیست. بنابراین از این لیگ بدون تماشاگر بیشتر استقلال و پرسپولیس ضرر می کنند و به سود  دیگر تیم هاست.

موسوی درباره مشکل گلزنی استقلال عنوان کرد: استقلال از پارسال مشکلاتی را در خط حمله داشت ولی هافبک ها و حتی مدافعان نیز برای تیم مجیدی گلزنی می کردند تا این تیم با اقتدار و بدون باخت قهرمان شود. اما برای این فصل استقلال نیاز به یک مهاجم شش دانگ و گلزن دارد تا از فرصت های بدست آمده استفاده کند و دروازه حریفان را باز کند. یک مهاجم گلزن به جمع آبی پوشان اضافه شود مشکل این تیم در خط حمله بر طرف می شود.

مهاجم اسبق آبی‌پوشان درباره جریمه و محرومیت ساپینتو سرمربی استقلال گفت: من هم شنیدم که ۲ جلسه محروم و ۴۰۰ میلیون تومان جریمه شد. به نظر من کمیته انضباطی جریمه سنگینی را در نظر گرفته است ، شاید می خواهند با این جریمه ها درآمد زایی کنند. ولی به جای این جریمه ها داوری ها را اصلاح کنند. قضاوت داوران سوهان اعصاب مربیان و بازیکنان شده است و هیچ مربی و بازیکنی از قضاوت ها به جز فدراسیون رضایت ندارد.

موسوی در پایان درباره قهرمانی آبی پوشان در این فصل خاطر نشان کرد: استقلال می تواند در این فصل هم قهرمان شود و هنوز در اوایل فصل قرار داریم. ضمن اینکه استقلال با ساپینتو نتایج خوبی کسب کرده ولی تیم های دیگر هنوز نوسان دارند .با اینکه ساپینتو از استقلال و فوتبال ایران شناختی نداشت ، عملکرد خوبی داشته و می تواند نتایج بهتری نیز کسب کند. در کل فکر می کنم استقلال شانس اول قهرمانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صابر

      دقیقاً

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج