۱۲۵۱۰۳۱
۴۲۹
۴۲۹
پ

پیام روشن سیمئونه برای ستاره پرتغالی

سرمربی اتلتیکو مادرید پیام روشنی برای ژائو فلیکس داشت و اعلام کرد که تا آماده نباشد به ترکیب بازنخواهد گشت.

ایسنا: به نقل از اسپورت، ژائو فلیکس در دیدارهای اخیر اتلتیکو مادرید فرصت بازی پیدا نکرده است. این ستاره پرتغالی که گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه اتلتیکو مادرید است جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده است.

در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره علاقه فلیکس به جدایی از اتلتیکو مادرید به گوش رسیده است که این باعث شده تا دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی تیم به این موضوع واکنش نشان دهد.

سیمئونه گفت: من بدون پرده و روشن در این زمینه صحبت می‌کنم و با خود فلیکس هم این صحبت ها را انجام داده‌ام. تیم چه با فلیکس و چه با موراتا و کوریا به دنبال کسب پیروزی است. این تنها حقیقت برای ما است. هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.

او ادامه داد: در فصلی که ما قهرمان لالیگا شدیم فلیکس در بازی‌های آغازین عملکرد بسیار خوبی داشت و سپس مصدوم شد و بازی های زیادی را از  دست داد. در فصل بعد از آن او برابر اوساسونا حضور داشت و بعد از آن دوباره مصدوم شد و در فصل جاری هم او در تمرینات آمادگی بسیار خوب ظاهر شد و به خوبی آماده فصل جاری شد. او فصل را خوب آغاز کرد اما با افت مواجه شد.

سیمئونه در پایان گفت: باید بگویم که سطح کیفی فلیکس پایین آماده است و به همین خاطر بازیکن دیگری در ترکیب اصلی جایگزین او خواهد شد. فلیکس هم مانند دیگر بازیکنان است و برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید آماده باشد. من به عنوان سرمربی باید با همه بازیکنان رفتار یکسانی داشته باشم. وقتی فلیکس به سطح کیفی ابتدای فصل برسد به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و این پیام  من برای او و دیگر بازیکنان است.

اتلتیکو مادرید در فصل جاری رقابت های لالیگا با ۱۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد و با تیم های صدرنشین بارسلونا و رئال مادرید ۶ امتیاز اختلاف دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج