جاباما
۱۲۵۱۱۲۱
۱۴۸
۱۴۸
پ

درخشان: افت در پرسپولیس مشهود است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم باید در مسابقات آینده شتاب و سرعت را به بازی خود اضافه کند.

ورزش سه: حمید درخشان، درباره عملکرد پرسپولیس برابر مس رفسنجان به خبرنگار ما گفت: نیمه اول بازی تا زمانی که پرسپولیس به گل رسید خیلی خوب بود اما بعد از گل، پرسپولیس افت کرد و مشخص بود که فشار دو بازی گذشته، روی این تیم وجود داشت. در عین حال نتیجه این بازی هم برایش بسیار مهم بود و به همین دلیل بیشترِ تلاش خودش را برای محافظت از گل گذاشت.

وی افزود: در نیمه دوم هم پرسپولیس خیلی شاداب و خوب بازی نکرد اما به دنبال دفاع و کسب سه امتیاز مسابقه بود که موفق هم شد و با وجود اینکه چند موقعیت هم به حریف داد اما در مجموع به چیزی که می‌خواست رسید و این یک پوئن مثبت است. این امتیازات می‌تواند در روند رو به جلو و همچنین بحث روحی و روانی تیم کمک زیادی کند. پرسپولیس بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد که می‌توانند هر لحظه نقش‌آفرین و تعیین‌کننده باشند. امیدواریم بتوانند در بازی‌های آینده، دوباره به هماهنگی پیش از تعطیلات خود برسند و با گل‌های بیشتری حریفان خود را شکست دهند.

درخشان، درباره ضعف گلزنی پرسپولیس در سه بازی اخیر توضیح داد: افت در تمام پست‌های پرسپولیس از دفاع گرفته تا هافبک و فوروارد نمایان است و حتما باید ترمیم شود. کم کم باید شتاب و سرعت به پرسپولیس اضافه شود تا در بازی‌های بعدی هافبک‌ها بتوانند بیشتر فورواردها را تغذیه کنند و بیشتر در حمله قرار بگیرند. با توجه به حضور بازیکنان خوب در خط هافبک پرسپولیس، انتظارات بالاتر است و بازیکنان باید بتوانند توانایی‌های خودشان را نشان بدهند.

سرمربی سابق پرسپولیس، درباره افت مهدی ترابی در بازی‌های اخیر عنوان کرد: با توجه به اینکه مهدی ترابی در گذشته بازی‌های خیلی خوبی داشته، توقعات از او بیشتر است. این بازیکن بسیار توانمند است و می‌تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند اما باید بیشتر تلاش کند.

درخشان درباره عملکرد یورگن لوکادیا نیز توضیح داد: لوکادیا بازیکن خیلی خوبی است اما حتما باید تغذیه شود و اگر این اتفاق صورت نگیرد، عملا بیکار می‌شود. این کار هم حتما باید از طریق هافبک‌ها صورت بگیرد و بازیکنان حاضر در این پست او را در موقعیت خوب گلزنی قرار بدهند تا توانایی‌های خود را بیشتر نشان بدهد.

او درباره تاثیر اضافه شدن دیاباته در عملکرد خط حمله پرسپولیس و شباهت بازی‌ این بازیکن به لوکادیا گفت: دیاباته می‌تواند به پرسپولیس کمک کند اما بستگی دارد که مربی چطور از این دو بازیکن بازی بگیرد. هر دو بازیکن باکیفیت و قابلی هستند اما این هنر فنی یک مربی است که از بازیکنان خود چطور بازی بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج