۱۲۵۱۲۶۸
۳۹۰
۳۹۰
پ

ماجرای جانشینی نکونام به جای کی‌روش!

اعلام منصور قنبرزاده حضور نکونام و مربی ایرانی در تیم ملی منتفی شده است.

ورزش سه: اعلام منصور قنبرزاده حضور نکونام و مربی ایرانی در تیم ملی منتفی شده است.

 منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال با حضور در شبکه خبر اطلاعاتی را در خصوص فدراسیون و تیم ملی در اختیار مخاطبان قرار داد. وی در خصوص اینکه آیا حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی با توجه به مخالفت باشگاه فولاد و علاقه‌مند نبودن خودش منتفی  شده است، گفت: به هر حال به نظر می‌رسد اینگونه باشد.

قنبرزاده درباره اینکه آیا فدراسیون برای این ماجرا پلن B دارد و قرار است مربی ایرانی دیگر در کادر فنی کی‌روش استفاده شود، گفت: این موضوع را باید سرمربی تیم ملی تشخیص بدهد. در جلسات ابتدایی که با کی‌روش داشتیم و البته مصاحبه‌ای که خودش انجام داد اعلام کرد گزینه اول، دوم، سوم و تنها گزینه من جواد نکونام است اما باشگاه فولاد با این مربی قرارداد دارد. فدراسیون هم نباید فراتر از بحث حرفه‌ای انتظاراتی داشته باشد باید دید در آینده چه می‌شود اما تا این لحظه موضوع منتفی است.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه مهدی تاج پیش از این اعلام کرده بود نکونام برای جام جهانی به کادر فنی اضافه شود و پس از این رقابت‌ها برای جام ملت‌های آسیا سرمربی باشد تا کی‌روش به عنوان مدیر فنی کارش را ادامه بدهد، گفت: این موضوع در جلسه هیأت مدیره مطرح شد. تاج به عنوان رئیس فدراسیون طبق اساسنامه چنین پیشنهادی به هیئت رئیسه داد. اعضای هیئت رئیسه نیز نقطه نظرات زیادی داشتند. البته بعضی دوستان نظر مثبتی نداشتند اما پس از شنیدن دلایل، نقطه‌نظرات و تحلیل‌ها و در نهایت مبلغ درخواستی کی‌روش به این نتیجه رسیدیم با وجود اینکه ما عاطفی هستیم و قطع همکاری با اسکوچیچ هم چندان عاطفی نبود اما حضور در یک تورنمنت جهانی استانداردهای حرفه‌ای می‌خواهد.

قنبرزاده در ادامه گفت: به همین دلیل طبق پیشنهاد تاج و تصویب هیئت رئیسه با اکثریت آرا قرار شد کی‌روش به تیم ملی بیاید و کار را دست بگیرد. او نیز برنامه‌هایش را ارائه داد و خیلی سریع تیم را جمع و جور کرد. اردوی خیلی خوبی با وجود اینکه مسائل حاشیه‌ای غیر فوتبالی در این اردو وجود داشت برگزار کردند. در همین حد بگویم برخی شیطنت‌هایی کردند اما کی‌روش به خوبی توانست اردو را نظامند کرده و تیم را به شکلی جمع کند که اسیر حاشیه نشود. 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: یکی از مواردی که در جلسه هیئت رئیسه مطرح شد بحث مربی ایرانی بود. در هر زمینه‌ای مثل خدمات مهندسی، اقتصادی، سدسازی، نیروگاه اتمی و ... متخصصان ایرانی بالای استاندارد جهانی داریم. در فوتبال و ورزش نیز باید طبق یک شیب مناسب به این سمت و سو حرکت کنیم. کی‌روش نکونام را که جزو مربیان جوان و آینده‌دار فوتبال ما است، در تیم ملی کاپیتان بوده، سال‌ها در اروپا بازی کرده و دوره‌های حرفه‌ای مربیگری را گذرانده به عنوان دستیار تأیید کرد. حتی قرار شد صورتجلسه‌ای تنظیم شود تا مطابق آن کی‌روش تا جام جهانی سرمربی و نکونام در کنارش باشد تا دوره‌ای را به صورت عملی به عنوان دستیار ایرانی در کنار سرمربی فعالیت کند.

قنبرزاده ادامه داد: قرار بود بعد از جام‌جهانی کی‌روش به عنوان مدیر فنی بالا سر کار قرار بگیرد و نکونام در جام ملت‌ها سرمربی ما باشد تا این انتقال تجربه در پروسه زمانی و فرآیند عملی صورت بگیرد. هیئت رئیسه از این موضوع خیلی استقبال کرد و این استراتژی می‌توانست خیلی خوب باشد اما در حال حاضر نکونام نیامده و فرصت محدودی داریم. 

وی در مورد اینکه آیا کی‌روش در صورت نتیجه گرفتن در جام جهانی در جام ملت‌ها نیز سرمربی ایران خواهد بود، گفت: تاج با کی‌روش مذاکراتی داشته و اگر نتایج خوب باشد او با دستمزد تعیین شده در جام ملت‌ها نیز سرمربی ما خواهد بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج