۱۲۵۲۱۸۴
۸۵۱
۸۵۱
پ

مهدوی: ایران از جام جهانی حذف نمی‌شود

محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان گفت: شایعه حذف تیم ملی ایران از جام جهانی شیطنت انگلیسی‌هاست تا تیم ملی فوتبال ایران را تحت فشار قرار بدهند.

خبرورزشی: محمدرضا مهدوی ملی‌پوش اسبق کشورمان در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شایعه مطرح شده از سوی رسانه انگلیسی درباره حذف تیم ملی ایران از جام جهانی اظهار داشت: قطعاً چنین اتفاقی نمی‌افتد آن هم در فاصله یک ماه مانده به مسابقات جام جهانی. مطرح کردن این مسائل چیزی جز شیطنت از سوی رسانه‌های انگلیسی نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه ما در بازی اول باید با انگلیس بازی کنیم مسئولان ورزشی و البته سیاسی این کشور برای پیشبرد اهدافشان در جام جهانی قطر از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند. همانطور که بعد از قرارداد کی روش با تیم ملی ایران هم تیتر زدند حالا ایران با کی روش حریف درست حسابی برای ما به شمار می‌رود و می‌خواستند تیم ملی ایران را کوچک جلوه بدهند شیطنت‌های دیگرشان را هم شروع کردند.

مهدوی: ایران از جام جهانی حذف نمی‌شود

بازیکن اسبق فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: شک ندارم این موضوع با واکنش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پاسخ داده خواهد شد. شاید به این زودی نباشد ولی قطعاً کی‌روش که دفعه قبل هم بابت آن حرف بی موردشان درباره تیم ملی ایران جواب خوبی به آنها داد باز هم موضعش در این باره را روشن می‌کند و جوابشان را می‌دهد اما بدون شک مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان هم نباید در این باره بیکار بنشینند.

مهدوی تاکید کرد: در دنیای امروز باید برای هر اتفاقی، احتمالی هرچند کم در نظر گرفت. به همین خاطر مهدی تاج و دست‌اندرکاران فدراسیون فوتبال باید بلافاصله در این باره با مدیران فیفا صحبت کنند تا حتی به اندازه یک درصد هم خطری کشورمان و تیم ملی مان در راه حضور در جام جهانی را تهدید نکند. قطعاً باز هم می‌گویم که این موضوع شیطنتی بیشتر نیست ولی ما هم نباید بیکار بنشینیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به اردوهای اخیر تیم ملی یادآور شد: خوشبختانه بچه‌های لژیونر و داخلی تیم ملی هم در باشگاه‌های شان با قدرت در تیم‌هایشان حضور دارند و همگی دره حال رقم زدن افتخار برای باشگاهی شان هستند. این آمادگی به‌خودی‌خود انگلیسی‌ها را ترسانده و آنها هم برای ضربه زدن به تیم ملی ایران از این حربه‌های کثیف استفاده می‌کنند.

مهدوی: ایران از جام جهانی حذف نمی‌شود

بازیکن اسبق تیم ملی در پایان تصریح کرد: مطمئن هستم مسئولان فدراسیون فوتبال انگلیس و کادر فنی تیم ملی شان بازی‌های اخیر ایران مقابل اروگوئه و سنگال را به دقت زیر نظر گرفته اند و عملکرد خوب ملی‌پوشان ایران باعث شده سعی کنند از طریق روش‌های غیر فوتبالی اهداف شان را جلو ببرند. من کاملاً در جریان هستم که کشور انگلیس چقدر برای تیم ملی فوتبالش هزینه کرده. آنها دوست دارند به راحتی از گروه خودشان صعود کنند ولی قطعاً با وجود تیم ملی ایران نمی‌توانند. حتم دارم تیم ما تحت تاثیر این شیطنت‌ها قرار نمی‌گیرد و با قدرت در جام جهانی مقابل انگلیس به میدان می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج