جاباما
۱۲۵۲۶۰۶
۳۵۶
۳۵۶
پ

بنزما: به هر سه رویایم در زندگی رسیده‌ام

کریم بنزما، ستاره فرانسوی، رئال مادرید از رویاها، انگیزه و خاطرات خوب فصل گذشته صحبت کرده است.

ورزش سه: بنزما این هفته به عنوان بهترین بازیکن دنیا انتخاب شد تا بار دیگر توانایی‌هاش را به رخ تمامی فوتبال‌دوستان کشیده باشد. 

این بازیکن از این که موفق شده این جایزه ارزشمند را به دست آورد بسیار خوشحال و راضی است و همچنین در گفتگو با تلویزیون رئال مادرید علاوه بر بررسی لحظات جادویی تمامی این سال‌های حضورش در دنیای فوتبال، از رویاهایی صحبت کرده است که از بچگی همیشه با او همراه بوده‌اند و حالا به آنها رسیده است.

توپ طلا

فصل گذشته بهترین فصل من بود چون در آخر توانستم فاتح توپ طلا شوم. من از بچگی رویای رسیدن به این جایزه را داشتم. این بهترین فصل فوتبالی زندگی‌ام بوده است. من به هر سه رویایی که در بچگی داشتم رسیدم: خریدن یک خانه برای مادرم، پیوستن به رئال مادرید چون بهترین باشگاه دنیاست و سومی که دریافت توپ طلا بود. من واقعا به کاری که کردم افتخار می‌کنم. 

بنزما: به هر سه رویایم در زندگی رسیده‌ام

فصل چطور پیش رفت؟ 

باید بگویم که امسال واقعا خوب بود. نه فقط برای من چون شروع به گلزنی و کسب موفقیت کردم، بلکه چون دیدم که این تیم و مربی هم بسیار با انگیزه هستند. این باعث شد که تیم پیش برود و مشخص شود که ما توانایی بسیاری در انجام کارها داریم.

سبک بازی او 

این ترکیبی از همه چیز است. وقتی بچه بودم، با بچه‌های بزرگ‌تر بازی می‌کردم و باید سریع‌تر فکر می‌کردم. باید سریع‌تر حرکت می‌کردم و شوت می‌زدم. این موضوع حالا به کارم آمده است. بازی من، بازی با یک لمس توپ است. می‌دانم که وقتی توپ به من می‌رسد باید چه کار کنم.

پنج قهرمانی لیگ قهرمانان با رئال مادرید

این تاریخی است چون ما می‌دانیم که رسیدن به فینال چقدر سخت است. من درباره قهرمانی حرف نمی‌زنم، فقط به رسیدن به فینال اشاره می‌کنم. قهرمانی در لیگ قهرمانان بسیار پیچیده است اما پنج قهرمانی تاریخی است. رئال مادرید باشگاهی با سابقه است و به همین دلیل بهترین است. رئال همیشه قهرمان است.

بنزما: به هر سه رویایم در زندگی رسیده‌ام

زیدان و رونالدو 

من بالاتر از زیزو و رونالدو نیستم، ما متفاوت هستیم. آنها اسطوره و الگو هستند و من نمی‌توانم کاری که آنها در زمین انجام دادند را تکرار کنم اما آنها به من کمک کردند که برای انجامش تلاش کنم. من هرگز در سطح این دو نخواهم بود. آنها هم برنده توپ طلا شدند و این افتخار نصیب من هم شد اما رسیدن به سطح آنها دشوار است. 

شب جادویی برابر سیتی

من در زمین بودم و بازی 0-1 به سود سیتی بود. و شما می‌دیدید که هواداران بیشتر از هر زمان دیگری ما را به جلو هول می‌دهند. بنابراین ما فکر کردیم که می‌توانیم انجامش دهیم. وقتی هواداران شما را به جلو هول می‌دهند، می‌توانید عقب افتادن از حریف را جبران کنید. ما پس از آن ادامه دادیم و این شخصیت رئال مادرید است، شما هرگز نباید تسلیم شوید. پس از این که بازی 1-1 شد، شنیدیم که شش دقیقه وقت اضافه گرفته شده است و جلو رفتیم تا برنده شویم. ما به مدت هشت دقیقه حذف شده بودیم اما روی یک حرکت بود که اتفاقی رخ داد. احساسات بسیار زیاد بود چون ما در دو دقیقه دو گل زدیم. پس از آن توانستیم برنده بازی شویم.

آنچلوتی

من آنچلوتی را می‌شناسم. او مربی بسیار خوبی است و به من اعتماد به نفس زیادی می‌دهد. او به من اجازه می‌دهد فوتبالم را بازی کنم. او همیشه از من می‌خواهد برنده و تعیین کننده باشم اما فشاری روی من نمی‌گذارد. روزی را در دفترش به خاطر دارم که از من پرسید چند گل خواهم زد؟ سپس با من شرط بست و گفت فکر می‌کنم می‌توانی 50 گل بزنی. از آن زمان  اعتماد به نفس، عزم راسخ و بلندپروازی در وجودم شکل گرفت و به او گفتم به این هدف می‌رسم. او مربی‌ای است که اعتماد به نفس زیادی به شما می‌دهد و اجازه می‌دهد کاری که می‌خواهید را در زمین انجام دهید. 

بنزما: به هر سه رویایم در زندگی رسیده‌ام

رختکن

مثل یک خانواده است. جوان و مسن یکی هستند. همه به یکدیگر گوش می‌دهند. افرادی که نیمکت نشین هستند یا در زمین هستند همیشه آماده‌اند تا بازی کنند. به همین دلیل بود که سال گذشته برای ما بسیار خوب بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج