۱۲۵۲۶۳۴
۸۱
۸۱
پ

فتح‌الله‌زاده: پیگیری بدهی‌های باشگاه هستم

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید پیگیر بدهی‌های باشگاه است و مطالبات اعضای تیمش را نیز پرداخت خواهد کرد.

ایسنا: به نقل از باشگاه استقلال، علی فتح‌الله‌زاده با اشاره به سفر خود به جزیره کیش، اظهار کرد: سفر بسیار خوب و پرباری همراه با تعدادی از مسئولان باشگاه داشتیم و جلسات خوبی برگزار شد از جمله صحبت‌های بسیار کارگشا و مثبت با آقای دکتر قربان‌زاده ریاست محترم سازمان خصوصی سازی و جلسات دیگری که در راستای بهبود کار باشگاه بوده و توضیحات آن‌ها به زودی اعلام می‌شود.

او اضافه کرد: با وجود این که در سفر کاری بودم اما از پیگیری تیم و روند آماده سازی برای مسابقه روز جمعه هم غافل نبودم. طبق صحبت با سرمربی محترم، پس از مسابقه امروز و در اولین فرصت کنار تیم خواهم بود و از نزدیک با کادر فنی و بازیکنان صحبت می‌کنم. آرزو می‌کنم استقلال امروز آلومینیوم را شکست دهد و ۳ امتیاز ارزشمند را به دست بیاورد زیرا توانایی و شایستگی این کار را دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار کرد: پیگیر مسایل مالی، بدهی‌های باشگاه و پرداخت مطالبات بازیکنان هم هستم و این یکی از اولویت‌های من است. از مسئول امور مالی هم خواسته‌ام قراردادها و میزان پرداختی‌های تیم را آماده کند تا هرچه سریعتر موضوع پرداخت را انجام دهیم که بازیکنان دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج