۱۲۵۳۲۷۸
۸۱
۸۱
پ

باخت غیرمنتظره تاتنهام در خانه

تاتنهام در شب اشتباهات هوگو لوریس، در خانه خود با نتیجه ۱-۲ مغلوب نیوکسل شد.

ورزش سه: تاتنهام در شب اشتباهات هوگو لوریس، در خانه خود با نتیجه ۱-۲ مغلوب نیوکسل شد.

کمتر از یک ماه تا شروع رقابت های جام جهانی مانده و هوگو لوریس اصلا در شرایط خوبی قرار ندارد. امشب اسپرز روی اشتباهات این دروازه بان باتجربه و فرانسوی با نتیجه ۱-۲ برابر نیوکسل شکست خورده و سه امتیاز حساس این دیدار در کورس حضور در بین چهار تیم بالای جدول را از دست داد.

گرچه این تاتنهام بود که بازی را بهتر آغاز کرد و یکی دو فرصت خوب گلزنی را نیز از دست داد، اما این نیوکسل بود که در اواسط نیمه اول به گل رسید. روی اشتباه عجیب هوگو لوریس و خروج اشتباه این دروازه بان فرانسوی، ویلسون صاحب موقعیت شده و توانست دروازه خالی تاتنهام را باز کند.

۱۰ دقیقه بعد هوگو لوریس باز هم مرتکب اشتباه شده و پاس ضعیف او به سسنیون باعث شد در نهایت آلمیرون صاحب توپ شده و با یک ضربه تماشایی گل دوم نیوکسل در این دیدار را نیز به ثمر برساند. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و نیوکسل با برتری ۰-۲ راهی رختکن شد.

تاتنهام در نیمه دوم در صدد جبران برآمده و خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کرد. ارسال سون هیونگ مین با اثرگذاری کلمنت لانگله همراه شد و در نهایت هری کین در مقابل دروازه موفق به زدن گل اول تیمش شد. در ادامه ویلسون فرصت خوبی در برابر دروازه تاتنهام داشت که گل سوم را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت اتفاق خاص دیگری رخ نداد و نیوکسل با همان دو گل نیمه اول، ۱-۲ از سد اسپرز گذشت.

باخت غیرمنتظره تاتنهام در خانه
باخت غیرمنتظره تاتنهام در خانه
باخت غیرمنتظره تاتنهام در خانه
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج