۱۲۵۳۳۰۵
۲۴۴
۲۴۴
پ

پرسپولیس به دنبال فرار از سرنوشت استقلال

باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق با علی علیپور مهاجم پیشین خود است.

فوتبالی: باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق با علی علیپور مهاجم پیشین خود است.

یکی از مشکلات باشگاه پرسپولیس، سهل انگاری مدیران این تیم در دوران مختلف بوده است. به گونه ای که بسیاری از بدهی‌های باشگاه به دلیل مذاکره نکردن طرفین بوده و بازیکن یا مربی طلبکار وقتی بی خیالی و سهل انگاری مدیران را دیده برای رسیدن به مطالبات خود مجبور به طرح شکایت شده است.

پرونده علی علیپور نیز یکی از پرونده‌هایی است که اگر در زمان خودش به آن رسیدگی می‌شد، کاملا قابل حل بود چرا که نه علیپور به دنبال جنگ با پرسپولیسی‌هاست و نه بدهی او به اندازه ای بود که نتوان با او به توافق رسید.

همین موضوع باعث شد علیپور مجبور به شکایت شود. کما این که خود علیپور نیز در آخین مصاحبه اش اعلام کرد با وجود تلاش زیاد برای برقراری مذاکره با مدیران پرسپولیس، از باشگاه هیچ تماسی با او گرفته نشده است.

در همین خصوص حالا خبردار شدیم رضا درویش برای حل و فصل این ماجرا قرار است مذاکرات خود را با علی علیپور آغاز کند. درویش در تلاش است با توافق با علیپور اصل بدهی او را که مبلغی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون است به او پرداخت کرده و علیپور را از گرفتن جرایم مالی که این سال‌ها روی طلب اصلی افزوده شده منصرف کند.

با توجه به شناختی که از علیپور وجود دارد و این که این مهاجم فوتبال خود را همواره مدیون پرسپولیس دانسته، بعید است بین طرفین توافقی ایجاد نشود. ضمن این که باشگاه پرسپولیس هیچ تمایلی ندارد راه بازگشت علیپور به پرسپولیس را در آینده ببندد و امیدوار است این مهاجم گلزن نیز مثل بسیاری از لژیونرها به جمع سرخ پوشان برگردد.

به هر روی درویش قرار است مذاکرات خود را با علیپور برای بستن پرونده این بدهی آغاز کند و باید دید سرنوشت این مذاکرات چه خواهد شد.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج