جاباما
۱۲۵۳۳۳۹
۶۱۶
۶۱۶
پ

فتح‌الله‌زاده: به درویش گفتم برویم گریه کنیم!

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بدهی‌های آبی‌ها شفاف سازی کرد.

ورزش سه: مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بدهی‌های آبی‌ها شفاف سازی کرد.

 علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال که مهمان برنامه شب‌های فوتبالی بود در خصوص بدهی‌های این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد و برطرف کردن آن‌ها را طی مدت کوتاه دشوار دانست.

*به درویش گفتم برویم یک گوشه و گریه کنیم!

زمانی که آقای درویش را در جلسه خصوصی سازی دیدم به او گفتم بیا برویم یک گوشه گریه کنیم. قیمت‌ها و هزینه‌ها در فوتبال بسیار بالا رفته و اسپانسرها کم شده است. ما باید تدبیر کنیم. برنامه‌های دراز مدت باید بگذاریم تا باشگاه آسیب‌ نبیند.

*با ۵۰۰ میلیارد ۸ مدال آورده‌ام

این بدهی‌هایی که الان هست و در مورد آن توضیح می‌دهم بخاطر این است که فردا نگویند فتح‌الله‌زاده بدهی بالا آورد. من کمپ حجازی را درست کردم که هزار میلیارد ارزش دارد و کسی چیزی نگفت اما ۱۰ میلیارد بدهی داشتم چند بار گفتند. شما حساب کنید، سر جمع ۵۰۰ میلیارد هزینه کردم و ۸ مدال آورده‌ام اما کسی هست با هزار میلیارد هیچ مدالی به دست نیاورده است. اگر از میزان بدهی‌ها صحبت می‌کنم نمی‌خواهم آقای آجورلو را خراب کنم چون همه این بدهی‌ها برای ایشان نیست. آقای آجورلو هم بدهی مدیران قبلی را پرداخت کرده است.

*۵۱ میلیارد استرا روز پنجشنبه ۵۳ میلیارد می‌شود!

الان تقریبا بالای ۲۰۰ میلیارد بدهی داریم که برخی کمرشکن است. من برای آقای محبی ۴ روز فرصت دارم تا مبلغی حدود۳۰،۴۰ میلیارد پرداخت کنم. اگر پرداخت نکنم قرارداد آقای محبی فسخ می‌شود و باید ۶۰۰ هزار دلار هم جریمه بدهیم. این‌ها کابوس است. برای آقای استراماچونی باید ۵۱ میلیارد پول بدهیم و همینطور هم اضافه می‌شود؛ مثلا پنجشنبه می‌شود ۵۳ میلیارد. چند بازیکن دیگر هستند که اسمی نمی‌آورم تا روحیه هوادار ما به هم نریزد.

*با کمک هم مشکلات را حل می‌کنیم

اما هوادار ما بداند اول با توکل به خدا و با حمایت شما همه مسائل را رفع می‌کنیم و استقلال را به آرامش می‌رسانیم. من از جمله مدیران نیستم گناه را بر گردن دیگران بیاندازم و شانه خالی کنم. با کمک همه و هیئت مدیره محترم باید مشکلات را حل کنیم اما فرصت کمی داریم.

*در دو هفته باید ۱۰۰ میلیارد پول بدهیم

اگر به وعده عمل نکنیم ضعف داریم و باید من را برکنار کنند. اما این‌ را در نظر بگیرید ۴ روز برای ۲۰۰ میلیارد کم است. باید شبانه روز تلاش کنیم. الان باید یک مبلغی حدود ۱۰۰ میلیارد را تا دو هفته حتما پرداخت کنیم و‌ اگر ندهیم تعلیق می‌شویم و‌ برخی هم ممکن است منجر به کسر امتیاز شود. البته ما در ای اف سی مبلغی حدود ۵۰۰ هزار دلار پول داریم اما نمی‌توانیم استفاده کنیم. اما هوادار ما این بهانه‌ها را نمی‌پذیرد و انتظار قهرمانی دارد. تمام فکر و ذکر من این است که مربی و بازیکنانم آرامش داشته باشند. برخی‌ بی معرفت هم‌ هستند. مثلا می‌گویند ما پول آماده داشتیم اما الان فتح‌الله‌زاده آمده نمی‌تواند پولی پرداخت کند. اما اصلا این چنین نیست و مطمئن باشید سعی می‌کنم تا قبل از تعطیلات به بازیکنان پرداختی داشته باشم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج