۱۲۵۳۳۹۷
۲۲۳
۲۲۳
پ

رافت: ترابی قدر خودش را نمی‌داند

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم پس از برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: پایان رأفت درباره پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان بندر انزلی اظهار داشت: این بازی سرد و بی‌روح بود و پرسپولیس در نیمه دوم توانست از یک موقعیت نهایت استفاده را ببرد و سه امتیاز را بگیرد. معمولاً بازی‌های پرسپولیس و ملوان جذاب می‌شود، ولی این مسابقه اصلاً  تماشایی نبود.

وی در واکنش به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی که گفته بود جای هواداران در ورزشگاه خالی بود تا این بازی جذاب را از نزدیک ببینند، تصریح کرد: شاید منظور گل‌محمدی این بوده است که اگر هواداران به ورزشگاه می‌آمدند بازی جذاب‌تر می‌شد! به اعتقاد من این مسابقه اصلاً  تماشایی نبود. البته پرسپولیس در نیمه دوم با تعویض‌هایش توانست روند بازی را بهتر کند و وقتی تیم با دو مهاجم بازی کرد، وضعیت بهتری پیدا کرد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برخی انتقادها مبنی بر اینکه پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند، یادآور شد: من فکر می‌کنم تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس به حضور تماشاگران عادت کرده‌اند و یکی از دلایلی که باعث شده است پرسپولیس باب میل هوادارانش بازی نکند غیبت آنها در ورزشگاه‌هاست. از طرفی حضور بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی هم می‌تواند مشکلاتی را در راستای هماهنگی تیم به وجود بیاورد. با این حال فکر می‌کنم لیگ ایران بعد از جام جهانی شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و وضعیت پرسپولیس هم مطلوب‌تر خواهد شد.

وی در خاتمه با اشاره به اُفت مهدی ترابی و سعید صادقی گفت: این دو بازیکن از فاکتور سرعت و تکنیک برخوردار هستند، ولی به هیچ عنوان از این فاکتورها استفاده نمی‌کنند و متأسفانه کم‌فروغ ظاهر شده‌اند. در مورد ترابی باید بگویم که هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی فرصت خوبی به او داده می‌شود، ولی متأسفانه قدر خودش را نمی‌داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج