۱۲۵۳۵۱۰
۷۱
۷۱
پ

مورایس: در پیش‌بینی جام جهانی ضعیف هستم

سرمربی سپاهان می‌گوید اگر فدراسیون فوتبال دعوت‌نامه بفرستد، بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران را در رقابت‌های جام جهانی از نزدیک می‌بیند.

ایسنا: ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در حاشیه تمرین امروز(دوشنبه) تیمش در جمع خبرنگاران درباره سال‌روز حضور سپاهان در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان گفت: روز خاصی برای تیم و باشگاه است. این یک بخشی از تاریخ باشگاه به حساب می‌آید و لحظه خوشایندی برای تاریخ فوتبال ایران است. سپاهان به عنوان اولین تیم راه‌یافته به جام باشگاه‌های جهان محسوب می‌شود و این افتخاری برای باشگاه است. این تاریخی است که ما پشت سر گذاشتیم و نسل جدیدی در راه است تا تاریخ جدیدی را رقم بزند. در حال حاضر جام جهانی در پیش است و همیشه باید به فراتر از مسائل عادی توجه کنیم. این‌جا هستم که به سوالات جواب بدهم در موقعیت خوبی هستیم چون داریم زندگی می‌کنیم و هدف‌مان باهم بودن است.

او درباره برنامه سپاهان برای تعطیلات لیگ برتر گفت: احتمالات را برای اردو در نظر گرفتیم. مسائل مالی را هم در نظر گرفتیم و کار سختی برای انتخاب مکان اردو داریم. یک بازی دوستانه برابر زنیت خواهیم داشت و امیدوارم هواداران این بازی را تماشا کنند. در طول جام جهانی، به کشورهای زیادی نمی‌توانیم سفر کنیم. اگر بتوانیم اردو در یکی از کشورهای ترکیه، پرتغال، اسپانیا یا دوبی به خاطر شرایط آب و هوایی خوب داشته باشیم، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد. دوبی نزدیک قطر هم هست اما شاید به خاطر جام جهانی سخت باشد ولی به طور کلی روزهای تمرینی خوبی خواهیم داشت و برای شروع رقابت‌ها بعد از جام جهانی آماده خواهیم شد. امیدواریم لیگ را بعد از آخرین بازی جام جهانی در پیش داشته باشیم و این یعنی  که ایران می‌تواند یک رقابت‌ خوب را دوباره در پیش داشته باشد.

مورایس درباره سپاهانی‌های حاضر در تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما امید نورافکن، رامین رضاییان و پیام نیازمند را در تیم ملی داریم. در موردشان خیلی مطمئن نیستم اما این امید را داریم که در جمع ملی‌پوشان باشند چون بازیکنان باکیفیتی هستند و می‌توانند مفید واقع شوند. اگر بازیکنان دیگر هم انتخاب شوند، از این انتخاب خوشحال می‌شوم اما نمی‌دانم در ادامه چه رخ خواهد داد. اگر فدراسیون فوتبال برای من دعوت‌نامه بفرستد، بازی‌های تیم ملی را هم از نزدیک می‌بینم. تمایل داریم بازی‌ها را نگاه کنم چون دیدن این بازی‌ها جذاب است. به نظر من بازی ایران و انگلیس خیلی جذاب خواهد بود. اگر بتوانم، قطعا راهی قطر خواهم شد اما این مساله بستگی به تیم دارد چون من باید سپاهان را برای بازی‌های دوستانه آماده کنم اما همیشه برای من جام جهانی و دیدن بازی‌های جذاب بوده است. من دوست دارم بازی تیم‌های ایران و پرتغال و کره‌جنوبی را نگاه کنم.

سرمربی سپاهان درباره پیش‌بینی‌اش از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: اگر من را بشناسید، می‌دانید که من در پیش‌بینی ضعیف هستم و نمی‌توانم چیزی درباره آینده بگویم. تیم‌هایی که من می‌شناسم یا در داخل آن تیم بودم، اگر در برابر هم قرار نگیرند، دوست دارم آن‌ تیم‌ها برنده بازی شوند. انتظار من دیدن فوتبالی است که جامعه را نشان دهد و شادی و رقابت سالم را به نمایش بگذارد. امیدوارم شاهد بازی‌های عادلانه و با عشق و همدلی باشیم.

او در پایان درباره تقابل تیمش با مس رفسنجان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ مس تیم قابل احترامی است. این تیم بازی خوب و با یک دفاع سازمان یافته ارائه می‌دهد و بازیکنان خوبی دارد. من به بازیکنانم اعتماد دارم و بازیکنان من می‌توانند با قدرت و اشتیاق خود،‌ در بازی تغییرات قابل توجهی ایجاد کنند. تمرکز من همیشه روی عملکرد خوب بازیکنان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج