adexo3
۱۲۵۳۵۸۷
۱۲۶۷
۱۲۶۷
پ

ژست گرفتن هالند با ساعت لوکس و لاکچری‌اش

با درخشش ارلینگ هالند در انگلیس مشخص بود که دیر یا زود او را به عنوان مدل تبلیغاتی خواهیم دید. اولین پروژه مدلینگ ستاره نروژی تبلیغ برای یک برند ساعت‌ساز لوکس است.

ورزش سه: با درخشش ارلینگ هالند در انگلیس مشخص بود که دیر یا زود او را به عنوان مدل تبلیغاتی خواهیم دید. اولین پروژه مدلینگ ستاره نروژی تبلیغ برای یک برند ساعت‌ساز لوکس است.

ارلینگ هالند که امسال تابستان بوروسیا دورتموند را ترک کرد و از آلمان راهی انگلیس شد تا به منچسترسیتی بپیوندد فصل را فوق‌العاده آغاز کرده و با سرعتی سرسام‌آور به یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های این تیم تبدیل شده است.

محبوبیت هالند تنها به هواداران سیتی محدود نمی‌شود و او نه تنها در انگلیس بلکه در سراسر دنیا محبوبیتی استثنایی به دست آورده است. در چنین شرایطی می‌شد حدس زد که خیلی زود او را به عنوان مدل تبلیغاتی در رسانه‌ها خواهیم دید.

ارلینگ هالند که پیش از این در مصاحبه‌هایش گفته بود که علاقه زیادی به ساعت‌ها دارد برای اولین پروژه تبلیغاتی‌اش به عنوان یک مدل برند ساعت‌ساز برایتلینگ را انتخاب کرد و در حالیکه یکی از ساعت‌های این شرکت به ارزش ۵هزار دلار را به دستش بسته بود مقابل دوربین عکاس‌ها قرار گرفت.

ژست گرفتن هالند با ساعت لوکس و لاکچری‌اش

ستاره نروژی با این شرکت ساعت‌ساز قراردادی امضا کرده که به موجب آن از این پس چهره اصلی تبلیغات برایتلینگ خواهد بود.

ژست گرفتن هالند با ساعت لوکس و لاکچری‌اش

هالند درباره این قرارداد و فعالیت به عنوان مدل برای برایتلینگ گفت:" من عاشق ساعت هستم و از قبل به این برند خیلی علاقه داشتم. اگر به استایل من دقت کرده باشید سعی می‌کنم ظاهری تمیز داشته باشم که هم در حیطه عمومی و هم در زندگی شخصی قابل استفاده باشد.

ساعت جدید برایتلینگ که برایش تبلیغ می‌کنم دقیقا همین خصوصیت را دارد. این ساعت را من می‌توانم در همه موقعیت‌های روزانه‌ام استفاده کنم. بی‌صبرانه منتظر هفته آینده هستم تا در رونمایی رسمی این ساعت شرکت کنم و بتوانم خودم آن را به دست ببندم".

ژست گرفتن هالند با ساعت لوکس و لاکچری‌اش

البته ارلینگ هالند تنها ستاره منچسترسیتی نیست که به دنیای مدلینگ وارد می‌شود. پیش از او جک گریلیش، ستاره انگلیسی این تیم، هم با برند گوچی قراردادی 1 میلیون یورویی امضا کرد تا به عنوان سفیر این برند فعالیت کند.

ژست گرفتن هالند با ساعت لوکس و لاکچری‌اش
 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج