۱۲۵۴۵۰۱
۱۳۹
۱۳۹
پ

حمله رییس هیات مدیره تراکتور به کمیته داوران

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور نسبت به قضاوت مهدی سیدعلی در بازی با ملوان گلایه کرد.

ورزش سه: تراکتور در شرایطی روز گذشته در خانه به تساوی یک بر یک مقابل ملوان رسید که اعضای تیم سرخپوش اعتراض های زیادی به داوری مسابقه داشتند. اصلی ترین صحنه ای که باعث اعتراض تراکتوری ها شد مربوط به گلی است که آنها در نیمه دوم وارد دروازه ملوان کردند اما کمک داور اول پرچم زد و با اعلام آفساید آن گل را مردود اعلام کرد.

در این صحنه و بر اساس تصاویر تلویزیونی مشخص است که زننده ضربه قبل از رسیدن توپ به مهاجم تراکتور مدافع ملوان بوده و کمک داور اشتباها تصور کرد که بازیکن تراکتور پاس آخر را داده و به همین خاطر اعلام آفساید کرد. این مساله حالا اعتراض شدید تراکتوری ها را در پی داشته است.

عباس الیاسی رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور ضمن انتقاد از عملکرد تیم داوری بازی با ملوان به خبرنگار ما گفت: من فکر می کنم اشتباهات داوری آنقدر زیاد شده که با حرف زدن و انتقاد کردن دردی دوا نمی شود. الان حداقل در هر بازی یک اشتباه تاثیرگذار را از داوران شاهد هستیم که نتیجه بازی را تعیین می کند. هرچقدر هم اعتراض کنیم، فایده ای ندارد. متاسفانه همین اتفاقات فضای فوتبال را متشنج می کند اما ظاهرا کسی نیست این مسائل را بررسی کند و تصمیم درست بگیرد

او ادامه داد: در بازی دیروز یک داوری را برای ما انتخاب کردند که مدت زیادی از لیگ برتر دور بود، سوال ما این است که چرا برای تیم بزرگ تراکتور باید چنین داوری که آمادگی ذهنی و جسمی ندارد را انتخاب کنند؟ ما هرقدر از آقای افشاریان خواستیم تدبیری برای رسیدگی به این شرایط کند، اتفاق خاصی رخ نداده است. حالا از آقای تاج به عنوان یک مدیر باتجربه و کسی که سالها در فوتبال حضور داشته می خواهیم به مساله داوری ها رسیدگی کنند. تعطیلی دو ماهه لیگ فرصت مناسبی است که آقای تاج درباره داوران به یک تصمیم جدی برسد. اینطور که نمی شود هر هفته سر چند تیم به راحتی بریده شود و کسی هم پاسخگو نباشد. الان آقای افشاریان از دیروز سکوت کرده و واکنشی نداشته است، چه باید بکنیم و مشکل مان را به چه کسی بگوییم؟

رییس هیات مدیره تراکتور همچنین گفت: اگر قرار است در هر بازی اشتباهات داوران به راحتی امتیازات را از تیم ها بگیرد که دیگر برای چه در لیگ رقابت می کنیم؟ ما به عنوان یک باشگاه خصوصی میلیاردها تومان در فوتبال هزینه کردیم تا بتوانیم رقابت کنیم و دل مردم و هواداران را شاد کنیم؛ وقتی چنین اشتباهات عجیبی را از سوی داوران شاهد هستیم وهیچ کاری هم از دستمان برنمی آید، دیگر باید چه کنیم؟ مگر جز برقراری عدالت چیز دیگری خواسته ایم؟

الیاسی افزود: باشگاه تراکتور همواره در همه موارد تابع قوانین فدراسیون فوتبال بوده و سعی داشتیم همراهی مناسبی با ارکان اصلی فوتبال داشته باشیم. در عین حال انتظار داریم فدراسیون فوتبال هم اقدامات لازم را برای برقراری عدالت صورت بدهد تا حقمان خورده نشود. در تبریز اینقدر راحت چند نفر به عنوان تیم داوری مقابل ملوان برد و دو امتیاز را از ما گرفتند و رفتند، الان هم لیگ تعطیل شده و صدایمان به جایی نمی رسد. شاید اعضای کمیته داوران هم به استراحت و تعطیلات رفته باشند، اما واقعیت این است که باید فکری اساسی انجام داد.

رییس هیات مدیره تراکتور در پایان گفت: شنیده ام که VAR به زودی به ایران می آید؛ اگر این مساله واقعیت دارد ، هرچه سریع تر باید اجرا شود. فوتبال ما در بحث داوری امسال واقعا ضعیف شده و این مساله نیاز به واکاوی دارد. چرا داوران باتجربه و بین المللی ما اینقدر اشتباهات شان زیاد شده است؟ وقت آن است که فدراسیون و کمیته داوران تدبیری بیندیشند چراکه بعد از جام جهانی با توجه به حساس تر شدن مسابقات لیگ برتر، شرایط سخت تر هم خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج