۱۲۵۴۷۵۲
۲۸۹
۲۸۹
پ

ماجرای دلخوری مهدی قایدی از ساپینتو

مدتها بود در رابطه با تعویض بازیکنان تیم‌های لیگ برتری کمتر شاهد بودیم بازیکنی در حین خروج از زمین ناراحتی اش را به شکل واضح بروز بدهد.

خبرآنلاین:مدتها بود در رابطه با تعویض بازیکنان تیم‌های لیگ برتری کمتر شاهد بودیم بازیکنی در حین خروج از زمین ناراحتی اش را به شکل واضح بروز بدهد.

مهدی قایدی مهاجم ۲۴ ساله تیم استقلال که در دقیقه ۵۸ تابلو تعویض خودش را دید در حالی که در سوی مخالف زمین بازی قرار داشت به جای خروج از همان طرف، آرام، آرام به سمت داور چهارم و رضا میرزایی آمد تا از زمین خارج شود.

قدم زدن مهدی قایدی همراه با تکان دادن سر مشخص می‌کرد این بازیکن از تعویضش به هیچ عنوان خوشحال نیست. درست لحظاتی پیش از این تعویض، مهدی قایدی در یک صحنه مهم پس از نفوذ به درون یک سوم دفاعی تیم هوادار موفق شد با دریبل زدن میلاد فراهانی (دروازه بان تیم حریف) ضربه اش را به تیرک عمودی دروازه میزبان زده و یک خطر جدی روی همین فرارش ایجاد کند، اما ظرف کمتر از یک دقیقه بعد متوجه شد باید زمین را ترک کند.

قایدی به شدت در هنگام خروج از زمین ناراحت بود و مشخص نبود این ناراحتی بابت تعویض شدنش است یا اینکه نتوانسته در مدت زمان ۵۸ دقیقه حضورش درون ترکیب استقلال اقدام مثبتی برای پیروزی تیمش و یا گلزنی خودش انجام بدهد.

شایان ذکر است؛ بازیکنان استقلال بازی مقابل هوادار را به نوعی آخرین فرصت خود برای خودنمایی برای کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی می پنداشتند تا شاید بتوانند نظر سرمربی تیم ملی را جلب و خودشان را در فهرست نهایی اعزامی تیم ملی به جام جهانی قرار بدهند.

افراد نزدیک به تیم استقلال معتقدند قایدی به خاطر از دست دادن احتمالی جام جهانی به شدت ناراحت است و اینکه با دلخوری زمین را ترک می کرده ربطی به ساپینتو نداشته است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج