۱۲۵۴۷۹۳
۱۵۲۸
۱۵۲۸
پ

کامبک دیوانه‌کننده تیم مجیدی در ۲۰ دقیقه

تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست بازی را که تا ۲۰ دقیقه پایانی با نتیجه سه بر یک واگذار کرده بود، برنده از زمین خارج شود.

ورزش سه: تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست بازی را که تا ۲۰ دقیقه پایانی با نتیجه سه بر یک واگذار کرده بود، برنده از زمین خارج شود.

 در دیداری فوق العاده دیدنی و هیجان انگیز، اتحاد کلباء توانست بازی را که تا دقیقه ۷۱ با نتیجه سه بر یک عقب بود، با پیروزی پنج بر سه به پایان برساند و شاگردان مجیدی یک کامبک دیوانه کننده دیگر را در فوتبال امارات به ثبت برسانند.

در دیداری از هفته هشتم ادنوک لیگ، اتحاد کلباء میزبان النصر بود. شاگردان مجیدی این بازی را طوفانی آغاز کردند. حرکت احمد جشک از سمت چپ و ارسال او به درون محوطه جریمه، به سلطان الزعابی رسید و این بازیکن با یک چرخش دیدنی، توپ را به تور دروازه النصر چسباند.

کامبک دیوانه‌کننده تیم مجیدی در 20 دقیقه

ظرف تنها 2 دقیقه ورق بازی برگشت. فیلیپ کیس در میانه میدان با یک پاس رو به عقب اشتباه، رابان مندز را صاحب توپ کرد. او نیز توپ را به سمت چپ کرد و راشد عمر با یک ارسال به روی دروازه، مندز را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با ضربه سر دروازه را باز کرد.

یک دقیقه بعد و روی یک پاس در عمق، باز هم مندز صاحب توپ شد و او با عبور از عیسی حوتی گلر کلباء، گل دوم را نیز به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و باز هم ارسال راشد عمر به روی دروازه این بار با ضربه سر دمبو داروبه به گل سوم النصر تمام شد تا این تیم نیمه نخست را برنده به رختکن برود.

کامبک دیوانه‌کننده تیم مجیدی در 20 دقیقه

در نیمه دوم، تعویض های مجیدی، یک کامبک استثنایی را برای کلباء رقم زد. احمد عامر در محوطه جریمه با سینه، توپ را برای دنیل بسا کاشت و این بازیکن نیز با ضربه ای بغل پا، دروازه النصر را باز کرد. این صحنه مشکوک به خطای هند بود و به VAR نیز رفت ولی گل تأیید شد.

این بار نوبت کلباء بود تا ظرف 2 دقیقه، نتیجه بازی را عوض کند. ارسال خالد الرضی به روی دروازه با ضربه سر احمد عامر به گل سوم و تساوی کلباء تبدیل شد. لحظاتی بعد و روی کرنر ارسالی و چند رفت و برگشت، ایگور روسی با یک ضربه سر، فیلیپ کیس را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن نیز با یک بغل پای مطمئن، گل چهارم را به ثمر رساند تا فرهاد مجیدی در کنار زمین، شادی های دیوانه واری را از خود به نمایش بگذارد.

کامبک دیوانه‌کننده تیم مجیدی در 20 دقیقه

در شرایطی که داور مسابقه هفت دقیقه زمان تلف شده اعلام کرده بود و النصر برای رسیدن به گل تساوی روی دروازه کلباء خیمه زده بود، روی پاس دیدنی ملاپا که از پشت محوطه جریمه خودی داده شد، احمد عامر با استارتی دیدنی که از زمین کلباء زده شده بود، در موقعیت تک به تک با گلر النصر قرار گرفت و با ضربه چیپ دیدنی، گل پنجم را به ثمر رساند.

بدین ترتیب کلباء توانست با یک کامبک باورنکردنی، بازی سه بر یک باخته را با پیروزی پنج بر سه عوض کند. شاگردان مجیدی با کسب چهارده امتیاز از هشت بازی، به صورت موقت به رتبه پنجم جدول رده بندی رسیدند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج