adexo3
۱۲۵۵۸۳۰
۱۲۹
۱۲۹
پ

نوری: حاشیه‌های سوپرجام خیلی زیاد است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استقلال از همه لحاظ یک سرو گردن بالاتر از تیم نساجی است و به راحتی می‌تواند حریف خود را شکست بدهد.

خبرگزاری میزان: محمد نوری درباره دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران در سوپرجام اظهار داشت: سوپرجام یکی از جام‌های معتبر محسوب می‌شود و استقلال می‌تواند این جام را به ویترین افتخارات خود اضافه کند. با وجود اینکه تک بازی است، اما حاشیه‌هایی هم این بازی دارد.

وی ادامه داد: آبی‌پوشان باید مراقب باشند که دچار غرور نشوند و نساجی را دست‌کم نگیرند تا بتوانند برنده این دیدار شوند. استقلال از همه لحاظ یک سرو گردن بالاتر از نساجی است و به راحتی می‌تواند حریف خود را شکست دهد و با گرفتن یک جام ویترین افتخارات خود را تکمیل کند.

پیشکسوت استقلال درباره وضعیت نامناسب ورزشگاه باهنر کرمان برای برگزاری بازی سوپرجام عنوان کرد: نمی‌دانم چرا مسئولان برگزاری مسابقات، ورزشگاه آزادی را برای این بازی انتخاب نکردند چرا که این استادیوم بهترین محل برای انجام این بازی بود. بعضی‌ها پشت صندلی ریاست می‌نشینند، اما تصمیمات درستی نمی‌گیرند. علاوه بر اینکه زمین باهنر کرمان خوب نیست، شرایط اسکان مناسب هم برای هر دو تیم مهیا نکردند و این موضوع برای فوتبال کشورمان بد است.

نوری اضافه کرد: بازی سوپرجام فینال گونه است و هر تیمی غیر از نساجی هم می‌توانست برای استقلال دردسرساز شود، اما آبی‌پوشان از همه لحاظ روی کاغذ نسبت به حریف خود بالاتر هستند. آن‌ها با یک بازی روان و تاکتیکی می‌توانند برنده سوپرجام شوند. استقلال نفرات بهتری دارد و همه چیز برای بردن این تیم در این بازی آماده است.

کارشناس فوتبال درباره برد‌های اقتصادی استقلال بیان کرد: استقلال یک مقدار در امر گلزنی مشکل دارد و از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده نمی‌کند. البته بهترین نفرات را در اختیار داریم، اما بدشانس هستیم و اگر بازیکنان یک مقدار دقت کنند در آن صورت موقعیت‌ها را تبدیل به گل می‌کنند.

نوری درباره تعطیلات لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: به هر حال جام جهانی بر هر چیزی اولویت دارد. ساپینتو در تعطیلات لیگ برتر فوتبال فرصت دارد تا تفکراتش را در تیم پیاده کرده و بعد از جام جهانی مشکل گلزنی استقلال را حل کند. علاوه بر این، استقلال نیاز به یک هافبک بازی‌ساز دارد که برای مهاجمان موقعیت گلزنی خلق کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج