۱۲۵۶۲۰۷
۳۲۷
۳۲۷
پ

فتح‌الله‌زاده: برای سفر به کرمان پول نداشتیم!

با وجود گذشت یازده هفته از مسابقات لیگ برتر برخی از بازیکنان استقلال درصد دریافتی‌شان ۱۵ درصد است و برخی هم ادعا کرده اند، دریافتی اشان کمتر از این درصد است.

خبرورزشی: با وجود گذشت یازده هفته از مسابقات لیگ برتر برخی از بازیکنان استقلال درصد دریافتی‌شان ۱۵ درصد است و برخی هم ادعا کرده اند، دریافتی اشان کمتر از این درصد است.

علی فتح‌الله‌زاده در شروع کار با استقلال پاداش دو پیروزی معوقه را به حساب آبی پوشان باقی مانده است و باید حالا پاداش پیروزی در برابر هوادار و نساجی در سوپر جام را هم به حساب آبی‌ها واریز کند اما به نظر می‌رسد کار سختی پیش رو دارد چون حساب باشگاه استقلال خالی است! همه این‌ها به کنار موضوع مهم پرداخت درصدهای قرارداد بازیکنان و کادر فنی و در ادامه پرداخت حق و حقوق استراماچونی است.

علی فتح‌الله‌زاده در بخشی از مصاحبه اش پیرامون سرمربی تیم و هم چنین مشکلات مالی باشگاه گفت:« اکنون ارتباط صمیمی و خوبی بین من و ساپینتو برقرار است، به او قول داده بودم حق و حقوق عقب‌افتاده خودش و دستیارانش را پرداخت کنیم. این در شرایطی بود که ما برای سفر به کرمان مشکل مالی داشتیم و یک ریال هم در باشگاه پول نبود. با این حال چون قول داده بودم پول ساپینتو و دستیارانش را می‌دهم به هر نحوی که شده این پول را تهیه و در فرودگاه مهرآباد به آنها پرداخت کردم.  این کار خیلی سخت بود چرا که فراهم کردن دلار در ۲،۳ روز گذشته کار آسانی نبود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج