۱۲۵۶۹۳۸
۱۲۹
۱۲۹
پ

تن‌هاخ: بد بودیم و نتیجه دروغ نمی‌گوید

اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، به شدت از عملکرد تیمش برابر استون ویلا انتقاد کرد.

ورزش سه: اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، به شدت از عملکرد تیمش برابر استون ویلا انتقاد کرد.

منچستریونایتد باز هم روند نتایج پرفراز و نشیب خود در لیگ برتر را ادامه داده و آنها عصر امروز و با ارائه نمایشی ضعیف، در خانه استون ویلا با نتیجه ۱-۳ شکست خوردند. اریک تن‌هاخ، سرمربی شیاطین سرخ، بعد از این دیدار تاکید کرد بازیکنان حریف آماده تر بودند و ارائه چنین عملکردی از منچستریونایتد برایش قابل قبول نخواهد بود.

اریک تن‌هاخ گفت: در شروع این دیدار هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم ضعیف کار کردیم و همانجا بود که بازی را واگذار کردیم. این عملکرد از نظر من غیرقابل قبول است. بازیکنان استون ویلا در طول بازی سرحال تر و آماده تر از ما به نظر می رسیدند. ما به خوبی توپ را حفظ کرده، سازماندهی مناسبی نداشتیم، قوانین همیشگی خود را رعایت نکردیم و در نبردهای رودررو شکست خوردیم.

تن‌هاخ: بد بودیم و نتیجه دروغ نمی‌گوید

نتیجه کاملا واضح و روشن است و این اعداد هرگز دروغ نمی گوید. در فوتبال شما همیشه بهای عملکرد خود را دریافت می کنید و ما امروز به اندازه کافی خوب نبودیم. بازیکنان ما از تجربه لازم برخوردار بوده و باید بازی‌خوانی داشته و سازماندهی تیم را رعایت کنند. نباید در ابتدای بازی دو بار دروازه ما باز می شد.

 

می توانستیم در نیمه دوم نتیجه بازی را جبران کنیم و البته عملکرد تیم در بخش دوم نیمه اول نیز خیلی خوب بود. ما موقعیت های برای گلزنی توسط الخاندرو گارناچو و کریستیانو رونالدو داشتیم که از دست رفت و در ادامه توانستیم یک بار دروازه ویلا را باز کنیم. این قابل قبول نیست که بعد از شروع نیمه دوم و به این سرعت روی یک ضد حمله باز هم گل بخوریم.

هر بازیکنی باید تلاش کند در دوئل های رودررو پیروز شود و این اتفاق رخ نداد که برای من ناامیدکننده است. به نظر من گل هایی که دریافت کردیم قابل پیشگیری بود و نباید چنین اتفاقی رخ می داد. بازیکنان باید فشرده بازی کرده و بیشتر توپ را در اختیار داشته باشند."

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج