۱۲۵۷۲۰۷
۱۵۶۷
۱۵۶۷
پ

دعوای خونین و ۱۰اخراجی در بازی سوپرجام!

درگیری و تنش در دیدار دو تیم راسینگ و بوکا جونیورز، مراسم قهرمانی جام قهرمانان لیگ آرژانتین را تحت الشعاع قرار داد.

جماران: درگیری و تنش در دیدار دو تیم راسینگ و بوکا جونیورز، مراسم قهرمانی جام قهرمانان لیگ آرژانتین را تحت الشعاع قرار داد.

راسینگ شب گذشته در چارچوب جام قهرمانان لیگ به مصاف بوکا جونیورز رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد اما این پیروزی در یک دیدار عادی رقم نخورد و ده نفر در این بازی اخراج شند.

بوکا موفق شد در دقیقه ۱۸ بازی توسط نوربرتو بریاسکو به گل برسد اما این برتری دوام چندانی نداشت و ماتیاس روخاس موفق شد گل مساوی را چهار دقیقه بعد برای راسینگ به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند. 

دو تیم موفق نشدند در طول ۹۰ دقیقه وقت قانونی این بازی به گل برسند و برنده بازی را مشخص کنند و همین باعث شد که بازی به وقت اضافه کشیده شود و در حالی که همه منتظر ضربات پنالتی بودند، این کارلوس آلکاراز بود که موفق شد در دقیقه ۱۱۹ این بازی گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند تا خوشحالی و شادی وصف ناشدنی را برای این تیم به ارمغان بیاورد. 

خوشحالی بیش از حد و هیجان دیوانه‌وار بازیکنان راسینگ در فاصله دو دقیقه تا پایان بازی باعث شد که بازیکنان بوکا به شدت خشمگین شوند و همین سرآغاز درگیری‌های شدیدی بود که باعث شد هشت بازیکن از دو تیم اخراج شوند. 

فاکوندو تیو، داور این بازی، که قرار است به عنوان نماینده آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز حضور داشته باشد تصمیم گرفت که شش بازیکن از بوکا را به دلیل درگیری با بازیکنان حریف از زمین بازی اخراج کند تا رکورد جدیدی را به ثبت برساند. 

آلکاراز، پس از گلی که به ثمر رساند پیراهنش را درآورد و شروع به چرخاندن آن بالای سرش کرد و این اتفاق باعث شد که درگیری شروع شود. این گلزن نیز به دلیل رفتار غیرورزشی از داور کارت قرمز دریافت کرد تا با توجه به اخراج خوان کاربونرو در دقیقه ۹۵، راسینگ هم ۹ نفره شود.

بوکا که پیش از آن با اخراج سباستین ویا در دقیقه ۹۵ و آلان وارلا در دقیقه ۱۰۰ با ۹ بازیکن به کارش ادامه می‌داد با مشکلی جدی روبرو شد. در میانه این درگیری شدید که شامل سیلی زدن، مشت زدن، هول دادن یکدیگر و هر نوع رفتار غیرورزشی و عجیب در زمین بود، بازیکنان این تیم کارت‌های قرمز دیگری هم دریافت کردند.  

در حالی که حتی بازیکنان نیمکت‌نشین هم در این درگیری وارد شده بودند، داوران کناری ایستاده و با دقت رفتارهای بازیکنان را زیر نظر داشتند. آنها تصمیم گرفتند که لوئیز آدوینکولا و کارلوس زامبرانو را از زمین اخراج کنند و بازی را از سر بگیرند. 

سه دقیقه وقت اضافه اعلام شد و داوران در حال پیگیری بازی بودند تا هرچه سریع‌تر این دیدار پرتنش را به پایان ببرند که فران فابرا خطای شدیدی روی ایوان پیود انجام داد و با دریافت کارت زرد دوم، او نیز از زمین بازی اخراج شد. 

در حالی که دقایقی بیشتر تا پایان بازی نمانده بود، کمک داور ویدئویی از داور وسط خواست که برای بررسی یک صحنه مشکوک خطا توسط داریو بندتو به کنار زمین برود و سپس کارت قرمز مستقیم نصیب این بازیکن شد تا بوکا از حد مجاز حضور بازیکنان در زمین عبور کند. 

خشم بازیکنان این تیم پس از پایان بازی نیز ادامه داشت و آنها به سمت داور رفتند تا این عصبانیت را ابراز کنند اما خوان رومان ریکلمه به زمین رفت و از بازیکنانش خواست که به وسط زمین بروند، مدال نقره‌ای را دریافت کنند و سپس بدون هیچ برخوردی با حریف وارد رختکن شوند. 

آلکاراز که تمام این جنجال پس از گل پیروزی‌بخش و شادی گل او به وجود آمده بود بعد از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« وقتی این گل را زدم به خوشحالی فکر کردم. از هواداران بوکا عذرخواهی می‌کنم که باعث شدم حس بدی داشته باشند چون روبروی آنها خوشحالی کردم اما نمی‌توانستم به سمت دیگر زمین بروم. فکر می‌کنم آنها برداشت اشتباهی از شادی من داشتند. آنها آخرین بار برخورد تندی با ما کردند اما ما حرفی نزدیم.»

به این ترتیب قهرمانی راسینگ در این مسابقات با جنجال و در دیداری پر تنش و به یادماندنی به دست آمد. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج