۱۲۵۷۴۰۶
۲۶۴
۲۶۴
پ

فتح‌الله‌زاده را نیاوردیم که یک جام بگیرد و برود

در حالی که از روز شنبه هفته جاری موضوع استعفای مدیرعامل باشگاه استقلال به شکل جدی در برخی رسانه ها مطرح می شود جلسه امروز مدیره استقلال تکلیف خیلی از مسائل را روشن خواهد کرد.

خبرورزشی: اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال عصر امروز در جلسه ای مهم و سرنوشت ساز در سعادت آباد و دفتر این باشگاه گردهم خواهند آمد. مدیران باشگاه استقلال در این جلسه پیش از هر چیز درباره مسائل و مشکلات مالی باشگاه جهت پرداخت طلب پادوانی، استراماچونی و دیگر موارد مربوط به موضوعات اینچنینی بحث و تبادل نظر خواهند کرد اما یکی از مهمترین موضوعات این جلسه بحث کناره گیری علی فتح‌الله‌زاده از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال خواهد بود. موضوعی که در روزهای اخیر حجت کریمی و محمد مومنی دو عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نسبت به این شایعه واکنش نشان داده و آن را قویاً تکذیب کردند!

نکته تعجب آور این است که به رغم علاقمندی مدیرعامل استقلال به انجام مصاحبه با رسانه ها فتح الله زاده طی روزهای اخیر هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌ها انجام نداده و این سکوت باعث شده شایعات بیش از پیش در این مورد قوت بگیرند.

یک مقام آگاه نزدیک به باشگاه استقلال در همین ارتباط اعلام کرده با مطرح شدن شایعه استعفا و یا کناره گیری نابهنگام علی فتح الله زاده آنهایی که این مدیر را پس از سالها دوباره به مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب کرده اند، اعلام کردند؛ «قرار بر این نبوده که او بیاید، ظرف چند هفته یک جام بگیرد، آن را به نام خودش بزند و حالا کنار بکشد و برود! فتح‌الله‌زاده آمده تا حالا حالاها مدیرعامل استقلال بماند و قطعاً از استقلال جدا نخواهد شد».

فتح‌الله‌زاده را نیاوردیم که یک جام بگیرد و برود

شایان ذکر است؛ در روزهای پیش از برکناری مصطفی آجورلو نیز موضوع استعفا و برکناری او مطرح می‌شد اما اعضای باشگاه و مسئولان وزارت ورزش قویاً آن را تکذیب می کردند تا در نهایت آجورلو در تاریخ بیست و سوم مهرماه از عنوان خود برکنار و علی فتح الله زاده شبانه به این عنوان منصوب شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج