۱۲۵۸۷۹۳
۳۵۰
۳۵۰
پ

۵ سورپرایز نخستین حریف ایران در جام جهانی

در فاصله یک هفته تا بازی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی رسانه‌های این کشور روی نفرات دعوت شده به اردوی این تیم و ترکیب احتمالی گرت ساوت‌گیت تمرکز کرده‌اند.

روزنامه اعتماد: در فاصله یک هفته تا بازی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی رسانه‌های این کشور روی نفرات دعوت شده به اردوی این تیم و ترکیب احتمالی گرت ساوت‌گیت تمرکز کرده‌اند. نشریه فورفورتو در گزارشی علاوه بر بررسی نفرات دعوت شده به اردوی این تیم از ۵ سورپرایز احتمالی پرده برداشته است. در ادامه این گزارش را با هم مرور می‌کنیم. فورفورتو نوشته است: ترکیب تیم ملی انگلیس برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر شد و هواداران از انتخاب‌های گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم مات و مبهوت ماندند. بخشی از این شوک برای بازیکنانی بود که نادیده گرفته شدند از جمله جیمز وارد پراس، ایوان تونی، تامی آبراهام و تایرون مینگز. اما تیم سه‌شیرها همچنان بازیکنانی دارد که باعث شود طرفداران انگلیس فکر کنند شانسی برای موفقیت دارند. سورپرایزهای احتمالی ساوت‌گیت در قطر احتمالا این نفرات هستند:

۵ سورپرایز نخستین حریف ایران در جام جهانی

جیمز مدیسون

بزرگ‌ترین غافلگیری سرمربی انگلیس گنجاندن نام جیمز مدیسون از لسترسیتی در لیست مسافران قطر بوده. بازیکنی که بسیاری از هواداران هیجان‌زده هستند تا عملکرد او را ببینند. مدیسون تا اینجا بهترین بازیکن روباه‌ها بوده و در ۱۲ بازی لیگ روی ۱۰ گل تاثیر مستقیم داشته. به نظر می‌رسد ساوت‌گیت بر خلاف همیشه تصمیم به دعوت از یک بازیکن باز‌ی‌ساز گرفته باشد. مدیسون در تنها بازی ملی‌اش در پیروزی ۷ بر صفر انگلیس مقابل مونته‌نگرو به میدان رفت قبل از اینکه به دلیل بیماری اردوی تیم را ترک کند. با این حال او پس از شروع درخشان در لیگ هواداران را امیدوار کرده که دقایقی او را در زمین ببینند. مدیسون در آخرین بازی لستر در روز شنبه موفق به گلزنی شد و گرچه مصدومیت هم سراغ او آمد اما طبق اخبار مصدومیت او جدی نیست.

کانر گالگر

کانر گالگر هافبک چلسی تاکنون در طول دوران حرفه‌ای خود تنها ۴ بار پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرده. اما او این فرصت را پیدا کرده تا همراه با تیم به قطر برود. گالگر اولین دعوت خود را فصل گذشته زمانی که برای کریستال‌پالاس به صورت قرضی بازی می‌کرد به دست آورد. انرژی و عزم او برای ورود به محوطه جریمه حریف توسط پاتریک ویرا مدیر وقت تیمش مورد تمجید قرار گرفته بود. گالگر اکنون به باشگاه مادرش بازگشته است. در این فصل فرم مناسبی داشته اما حضور او ممکن است برخی از هواداران را شگفت‌زده کرده باشد.

بن وایت

مانند مدیسون، بن وایت بازیکنی بوده است که بسیاری از هواداران انگلیسی و کارشناسان در ماه‌های اخیر برای بیشتر دیدن او تمرکز کرده‌اند. هوش، خونسردی و تطبیق‌پذیری مدافع آرسنال بسیار مورد تحسین قرار گرفته است زیرا توپچی‌ها در بیشتر فصل رقابت قهرمانی لیگ برتر را رهبری کرده‌اند. وایت در یورو ۲۰۲۰ به کار گرفته نشد او از زمان بازی دوستانه با رومانی در ژوئن به تیم ملی دعوت نشده بود اما حالا به نظر می‌رسد که عدم اعتماد ساوت‌گیت به برخی مدافعانش باعث شده او به ترکیب فراخوانده شود.

کالوین فیلیپس

او یکی از ستاره‌های انگلیس در راهیابی به فینال یورو ۲۰۲۰ بوده و اگر مصدومیت طولانی او از زمان امضای قرارداد با سیتی در تابستان نبود او امروز در فرم بسیار بهتری قرار می‌داشت. فیلیپس در این فصل به سختی بازی کرده است و هواداران می‌‌ترسیدند او به موقع برای سفر به قطر آماده نشود. با این حال به نظر می‌رسد ساوت‌گیت مایل است روی این بازیکن ۲۶ ساله قمار کند.

کایل واکر

یکی دیگر از بازیکنان من‌سیتی که به نظر می‌رسید به واسطه از دست دادن بخش زیادی از فصل به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست خواهد داد. واکر یکی از پرکاربردترین بازیکنان ساوت‌گیت از زمان دعوت شدن او به تیم ملی در سال ۲۰۱۶ بوده است. او هم به عنوان مدافع میانی و هم مدافع مرکزی در سیستم ۳-۴-۳ به کار گرفته می‌شود. سرعت تطبیق‌پذیری و تجربه او کلید پیشرفت انگلیس در سال‌های اخیر بوده است و به نظر می‌رسد تنها به همین دلیل او به قطر خواهد رفت تا در مواقع لزوم به بازی گرفته شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج